zdjęcia ze spotkania w Warszawie i inne nowości

1. Data: 2005-01-16 17:58:27

Temat: zdjęcia ze spotkania w Warszawie i inne nowości
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Sporo nowości w Szpilce się uzbierało:
- zdjęcia ze spotkania w W-wie:
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/0
5_01_13/index.htm
- na stronie spotkań podlinkowałam inne strony ze zdjęciami, jeśli ktoś
ma ochotę podglądać też inne miasta ;)
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/i
ndex_spotkania.html
- w makatkach pięć świeżutkich wzorów, które przysłała Jagoda (obrazki
dorobię w wolnej chwili)
http://szpilka.neostrada.pl/makatki/
- w kursach instrukcja na pompon od Uli (znalazła swoje stałe miejsce
;), obrazki już znacie) Czekamy na więcej :)
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/jak_zrobic/
index.html
- nie całkiem nowość, ale jeszcze nie reklamowana ;)- blog o plątaniu nitek:
http://galeriaszpilka.blox.pl/html
(można do niego wejść także z robótkowego działu Szpilki)

W najbliższym czasie dojdą pewnie jeszcze serduszka, ale najpierw chcę
się dogadać z WOŚP.

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-16 21:45:54

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

Julka <s...@t...pl> napisał(a):

> Witam,
> Sporo nowości w Szpilce się uzbierało:
> - zdjęcia ze spotkania w W-wie:

..obejrze chyba jutro w pracy, bo teraz jakos podejrzanie wolno sie to
wszystko laduje :(

> - w kursach instrukcja na pompon od Uli (znalazła swoje stałe miejsce
> ;), obrazki już znacie) Czekamy na więcej :)

..ajajajaj...! To juuuz?! :)) OK, w najblizszych dniach zrobie obiecany
schemat do chwoscika, ale do plecionych sznureczkow to sie nie podejmuje, bo
patrze na te zdjecia w ksiazce i patrze i nijak nie czaje o co chodzi. Nie
mowiac juz o tym, ze zupelnie nie wiedzialabym jak to narysowac.

A tak przy okazji - czy moge Cie poprosic o mala korekte do strony z
pomponem? Bo jak widze to "Ula Płosarek" to czuje sie jakbym nago stala przed
calym swiatem, chociaz nie da sie zaprzeczyc, ze to moje nazwisko i ze to ja
popelnilam ten schemat. Czy moglabys to jednak zmienic na "Uka P."
[wlasnie "Uka", nie "Ula" ani nie "Ulka"]? Bylabym baaardzo wdzieczna.
Pozostanie podpisane, nadal bedzie to dotyczylo mnie, a i ja sie lepiej
poczuje :)).

Uka P.

1. Data: 2005-01-17 20:01:39

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:
> :)

> ...obejrze chyba jutro w pracy, bo teraz jakos podejrzanie wolno sie to
> wszystko laduje :(

Niestety, telepsa :( Wieczorem nędza, w dzień nieco lepiej. Cały czas
szukam czegoś lepszego, ale trudno jest znaleźć szybki serwer, który
daje 200 Mb na dzień dobry i akceptuje pliki zip.

> ...ajajajaj...! To juuuz?! :))

Już ;) Jak nie już, to nigdy, bo zajmę się czymś innym ;)

> [...]
> patrze na te zdjecia w ksiazce i patrze i nijak nie czaje o co chodzi. Nie
> mowiac juz o tym, ze zupelnie nie wiedzialabym jak to narysowac.

Nie ma sprawy, zrobisz, kiedy będziesz mieć ochotę :) Nie musimy mieć
200% normy ;) Podrzucę Ci może jeszcze jakiś obrazek z chwostami, bo
mam, może się przyda :)

> [...]
> calym swiatem, chociaz nie da sie zaprzeczyc, ze to moje nazwisko i ze to ja
> popelnilam ten schemat. Czy moglabys to jednak zmienic na "Uka P."

Wedle życzenia :) Poprawione i nawet tła udało mi się nie zgubić :)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-01-21 09:55:42

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka"

> - nie całkiem nowość, ale jeszcze nie reklamowana ;)- blog o plątaniu
nitek:
> http://galeriaszpilka.blox.pl/html
> (można do niego wejść także z robótkowego działu Szpilki)

Jestem pod wrażeniem :o
Zazdroszczę pracowitości:)

Elżbieta

(szydelko) cy ktoś ma tlumaczenie?
(szydełko)Mała Diana 02/2005 (po rosyjsku)
Pytanie_ prezent
[xxx] Szukam-Damy z Igraszek z igla
czy ktoś mi to przetłumaczy ?