zdjęcie hipoteki- czas ?

1. Data: 2005-06-08 11:15:21

Temat: zdjęcie hipoteki- czas ?
Od: "Darek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
czy ktoś z was wie, czy jest jakiś ustawowy czas na zdjecie hipoteki z
ksiegi wieczystej przez sąd - niestety walczę z sądem w Wołominie juz pół
roku a oni mają mnie głęboko gdzieś.
Może ktoś wie jak to przyspieszyć ? (wnioski o przyspieszenie składałem juz
trzy i nadal nic !!!!!!!)

Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2005-06-08 11:41:55

Temat: Re: zdjęcie hipoteki- czas ?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ktoś z was wie, czy jest jakiś ustawowy czas na zdjecie hipoteki
> ksiegi wieczystej przez sąd - niestety walczę z sądem w Wołominie

Wychodzi na to, że sąd w wołominie (a przynajmniej jego wydział ksiąg
wieczystych) jest już sławny ze swoją opieszałością, właśnie dyskusja
na podobny temat toczy się na forum muratora. Ktoś tam napisał, że w
jego przypadku pomogło złożenie pisemnej skargi-prośby o
przyspieszenie terminu na ręce prezesa sądu (czy jak się tam ten
główny stołkowy nazywa). Jeśli ty składałes już trzy, to nie wiem,
chyba pozostaje jedynie przejść się tam z granatem.

J.

3. Data: 2005-06-08 12:39:47

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
> roku a oni mają mnie głęboko gdzieś.
> Może ktoś wie jak to przyspieszyć ? (wnioski o przyspieszenie składałem

He, he, he, Wołomin. Własnie miałem wczoraj dokumenty mieszkania w Markach
(Sąd w Wołominie) i obśmiałem się, że mieszkanie zostało kupione w 1999 r.,
a zawiadomienie o wpisie hipoteki przyszło w 2002 r. Do mieszkania dokupiono
garaż w 2003 r. i do tej pory nie zmieniono zapisów :-)

Pozdrawiam i życzę owocnej walki.

Odkurzacz z filtrem HEPA a saszetki zapachowe...
Malowanie futryny i podkład
prosba o wycene
sluchawki
Meble nowoczesne