zdjęcie.... z ewidencji

1. Data: 2003-06-25 21:40:02

Temat: zdjęcie.... z ewidencji
Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyładuję odrobinkę żalu, jeśli pozwolicie:
dzisiaj pewien prezes pewnej dobrze prosperującej spółki akcyjnej
stwierdził, że "co prawda trudny to dla niego krok", ale...wypowiada mi
umowę o pracę...
łowca japiszonów i choleryk ...
i w ten oto sposób sprawił, że Tyskie smakuje tak jakoś inaczej...
ch......strzelił w bombki, choinki nie będzie...
piję zdrowie za skurczybyka za to, że był szybki...........
znacie to uczucie?
M.
P.S.

1. Data: 2003-06-25 22:01:37

Temat: Re: zdjęcie.... z ewidencji
Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> znacie to uczucie?

Cześć imienniczko! ;-)

Znamy znamy!
3mam za Ciebie kciuki!

Marta

1. Data: 2003-06-25 22:08:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta:
> znacie to uczucie?

Kiedys zdarzylo mi sie dostac wypowiedzenie
w 1-szym tygodniu pracy. :)
Czulem wtedy ulge - ten oddzial pewnej dosc
znanej firmy juz nie istneje.
Bardzo dziwna firma traktujaca specjalistow
cos jak motloch. ;)

Czarek

1. Data: 2003-06-26 07:36:21

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję,
dziwnie się czuję...ów jegomość strasznie mnie zaskoczył, ale jak to zwykle
bywało - zamierzam natychmiast działać, jestem matką i kredytobiorcą, jak
pewnie wiele osób.......
a poza tym przyzwyczaiłam się do zmian, ta kolejna praca będzie moją
szóstą:) od 97 roku.......
dlatego pijąc wczoraj jego zdrówkoi tak miałam satysfakcję: mam przewagę 5:1
nad pracodawcami w moim życiu.........
Marta

1. Data: 2003-06-26 07:50:16

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałam papier na biurko po 1,5 miesiąca pracy i dowiedziałam się w dniu
wypowiedzenia, że jest już na to stanowisko człoweik, który wejdzie za 3
miesiące.
Osoba zatrudniająca mnie miała zbyt mało akcji, osoba zwalniająca mnie 3/4 w
firmie. Nie miałam najmniejszych szans, opozycja w jakiej byli do siebie
obydwaj panowie była nie do przeskoczenia..., a stanowisko kierownicze
zostanie za 3 miesiące obsadzone osobą wybraną przez Niemców....
i boli to na razie trochę, ponieważ nie miałam i nie mam sobie niczego do
zarzucenia, co byłoby powodem zdjęcia mnie tak cholernie szybko.
ale spoglądając z lekkim przymróżeniem oka na słowa Roty usłyszmy je
wreszcie : nie będzie Niemiec pluł nam w twarz ni dzieci nam germanił:)))
pretensje ma się chyba zawsze wyłącznie do siebie o to, że nie jest się o
ten 1 krok do przodu w wielu sytuacjach, nawet tej niełatwej...
i ces't la vie, jeden ma drugi ni........
Marta

1. Data: 2003-06-26 07:56:17

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta:
> pretensje ma się chyba zawsze wyłącznie do siebie o to,
> że nie jest się o ten 1 krok do przodu w wielu sytuacjach,
> nawet tej niełatwej...

Czas na kolejny krok. :)

W sumie masz okazje znalezc jakas fajna prace.
Wymuszona - owszem, ale bez watpienia: okazje. ;)

Czarek

1. Data: 2003-06-26 07:58:36

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> Wymuszona - owszem, ale bez watpienia: okazje. ;)

Oczywiscie to od Ciebie zalezy jak/czy ja wykorzystasz. :)

Czarek

1. Data: 2003-06-26 12:07:58

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aby taki krok z odpowiednią "mocą" wykonać, wrzucam na luz na parę dni i
sprawdzę, czy nad Bałtykiem wszystko po staremu........:)

jasne, że to kolejny etap pełen niewiadomych i przez to znowu
interesujący......., poza tym lubię każdy kolejny nowy "start", mimo, że
trochę męczą......
pracę mi odebrano, ale optymizm jest na swoim miejscu:)
pozdrawiam

1. Data: 2003-06-26 14:45:34

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

a to cham zwolnil cie pewnie dlatego ze jestes kobieta. pozaluje jeszcze :))

glowa do gory, bedzie dobrze

Kasik

1. Data: 2003-06-26 15:02:10

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta <m...@o...pl> napisał(a):

> znacie to uczucie?

znacie ;)) ale stwierdziłam, że nie daruje draniowi, poszłam do sądu pracy i
pracuje nadal ;))
pozdrówka ;)
aneta

kinezjologia edukacyjna