zdrada

21. Data: 2000-11-23 20:54:49

Temat: Re: zdrada
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciesz się tym co masz , to jest piękne, jeżeli uniknąłeś zdrady to oznacza że
związek jest mocny, tak trzymaj, jestem pełna podziwu dla ciebie, dla twojego
związku. Bądz mocny w swojej drodze, daj sobie spokój z innymi, szukaj
dodatkowych wrażeń w istniejącym związku, pa Wiewióra

22. Data: 2000-11-23 21:20:21

Od: "ek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko pozazdrościć kobiecie takiego Mężczyzny! (przez duże M)
Pozdrawiam, E.

23. Data: 2000-11-24 03:02:28

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 14:15:23 +0100, "Piotrek. M"

>Cytując materiał prasowy z dodatku piątkowego do GW dobrze jest podkreślić,
>że jest to cytat....

zaraz zaraz.... zarzucasz mi plagiat?
przeciez to, co opisalem, to powszechnie znane fakty.
materialu prasowego jeszcze nie czytalem, ale chetnie przeczytam, jak
znajde...

--
[cookie]

24. Data: 2000-11-24 03:07:21

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 14:15:23 +0100, "Piotrek. M"

>Cytując materiał prasowy z dodatku piątkowego do GW dobrze jest podkreślić,
>że jest to cytat....

przeczytalem teraz - i wiesz co? ja tu np. pisalem o problemie
zwiazanym z unikaniem przez kobiety wielokrotnej ciazy - a w artykule
o tym nie ma... milo jest posadzac o plagiatowanie, lecz to byly moje
wlasne przemyslenia z czasow jeszcze licealnych, byc moze nieswiadomie
bazowalem wowczas na jakichs publikacjach z tego zakresu, ale to, ze
ktos pisze o pewnych aspektach psychologii nie ma nic wspolnego z tym,
ze podobny artykul ktos inny umieszcza w GW - poza tematyka.

--
[cookie]

25. Data: 2000-11-24 03:27:04

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 22:20:21 +0100, "ek" <p...@p...onet.pl>
wrote:

>Tylko pozazdrościć kobiecie takiego Mężczyzny! (przez duże M)

mam tez sporo wad. cos za cos :)

--
[cookie]

26. Data: 2000-11-24 05:10:42

Od: "ek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam tez sporo wad. cos za cos :)
>
> --
> [cookie]

Domyslam sie, nie ma ludzi bez wad, ale niewielu jest WIERNYCH i z takim
podejsciem :-)
Pozdrawiam Cie
E.

27. Data: 2000-11-24 07:03:40

Od: "Renata Zając" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Marlena,
Nie miej mi za złe, że piszę do Ciebie na priva ale jakoś nie mam odwagi na
grupę. Od kilku tygodni czytuję .psychologię i zwróciłam uwagę na Twoje
wypowiedzi. Niedawno przeżyłam to co w temacie i odniosłam wrażenie (z
postów), że Ty też masz za sobą podobne doświadczenie. Chciałabym o tym z
kimś porozmawiać. Zastanawiałam się czy to nie mogłabyś być Ty? Co o tym
myślisz?
Pozdrawiam serdecznie, Renata
PS. Na wypadek gdybyś chciała odpisać podaję adres r...@k...net.pl

Użytkownik "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> napisał w
wiadomości news:8vihcv$9jq$1@rymunda.torun.pdi.net...

28. Data: 2000-11-24 07:31:43

Od: "Leo" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> związku. Bądz mocny w swojej drodze, daj sobie spokój z innymi, szukaj
> dodatkowych wrażeń w istniejącym związku, pa Wiewióra

Miło słyszeć te słowa od Ciebie Wiewiórko ponieważ człowiek czasami głupieje
i sam nie wie co dobre a co złe .

29. Data: 2000-11-24 09:20:34

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Kielesiński" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie ! :)
>
> Powiedzcie czym faktycznie jest zdrada, i dlaczego ma ona takie
> znaczenie?
> Często się mówi że miłość to coś więcej niż seks. W porządku, okej.
> Więc dlaczego w związku dwojga ludzi, połączonych uczuciem tak dużo
> zależy od tego, czy partner prześpi się z innym(inną)? A jeśli to zrobi
> poprostu dla przyjemności - bez uczucia?

Na milosc sklada sie psychika jak i cala fizycznosc czlowieka.
Jezeli naruszasz jedno to wlasciwie demontujesz calosc.
Przyjemnosc z seksu czerpie sie zazwyczaj ( tak mi sie wydaje ) z
powodu doznan przyjemnosci , ktorych doswiadczamy ze strony kogos kogo
kochamy , oraz poczucia iz
dajemy przyjemnosc komus kogo kochamy . Jezeli w tej wymianie uczestniczy
osoba przypadkowa to dla mnie seks traci swoj urok . A dodatkowo przy
zdradzie
ktos , gdzies moze poczuc sie zupelnym zerem jezeli osoba , ktora kocha
wymienia go/ja na kogos innego , aby miec jakas przyjemnosc z seksu.

30. Data: 2000-11-24 09:21:37

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leo" <r...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> :
> .

> spojrzenia
Autor
> popisywania
> tylko

> Spokojnie mam 26 lat i bardzo kocham moja kobiete .Tylko tak naprawde boje
> sie zdrady z jej strony ,chociaz ona nie ma powodow do zdrady .Obawiam sie
> tego gdybym kiedys sie dowiedzial ze moja kobieta z innym ....

Napisales , ze jestescie szczesliwi , 6 lat razem jest tego znaczacym
dowodem.
I z tego , co napisales nie wynika , aby ktores z was mialo jakiekolwiek
zamiary i powody , aby zdradzic drugie . Jest wam dobrze , wiec chyba na
zapas nie ma sie co martwic.
A tak troche sobie gdybajac to...gdybys sie kiedys dowiedzial , ze Twoja
kobieta miala doczynienia z kims innym to lepiej nie reagowac zdrada na
zdrade jako rewanz . W koncu ktos musi zachowac ,zimna krew ' , aby
przywrocic sytuacje do porzadku. Z doswiadczenia wiem , ze najgorzej jest w
porywach zlosci reagowac taka sama reakcja jaka zostalismy skrzywdzeni.

Mam na imie Andrzej - prosze o pomoc
Powitanie
Ponownie
Re: Dyskrecja !