zdrada - pomocy

41. Data: 2004-03-02 08:19:36

Temat: Re: zdrada - pomocy
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <x...@y...com> napisał w wiadomości
news:c21g0p$lce$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
(no

> Dlaczego według Ciebie ktoś, kto od razu trafił na tą
odpowiednią drugą
> połówkę i nie miał tego typu doświadczeń jest godny
współczucia ?

Ten przypadek jest tak nieprawdopodobny że można go opuścić
w rozważaniach nienaukowych
;-))))

Pozdrawiam
Qwax

42. Data: 2004-03-02 08:19:55

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Mar 2004 08:28:03 +0100 I had a dream that Slav <s...@p...onet.pl>
wrote:
> dlaczego to zrobiła (było jej smutno?, miała depresję, potrzebowała
> pieniędzy, padał deszcz ....i tysiące innych mniej lub bardziej sensownych
> powodów), nie wiecie dlaczego wróciła (skończyła jej się wiza, facet ją
> rzucił, nie chce się żenić, jest w ciąży, jednak kocha swojego
> narzeczonego....), nie wiecie dlaczego mu powiedziała (bo gryzło ją

OK, czy jak zdradzi Cię żona/dziewczyna/inna anielica miłości, to
powiesz: "OK, miała depresję, potrzebowała pieniędzy, padał deszcz" ? :)

43. Data: 2004-03-02 08:24:16

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w
wiadomości
edu.pl...
<s...@p...onet.pl> wrote:

> OK, czy jak zdradzi Cię żona/dziewczyna/inna anielica
miłości, to
> powiesz: "OK, miała depresję, potrzebowała pieniędzy,
padał deszcz" ? :)

A nie chciałbyś usłyszeć - wracając do domu ze skoku w bok -
"OK miał depresję, problemy w pracy, ja ostatnio przytyłam"
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

44. Data: 2004-03-02 08:34:00

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slav" <s...@p...onet.pl> wrote in message
| A może jednak spytaj dlaczego, spróbuj zrozumieć i jeśli masz dość siły i
| miłości spróbuj wybaczyć? Zdarzyło się. Czy zdarzy się ponownie ? Nie wiem,
| tego zapewne nikt nie wie. Ale jeśli dotychczas się niezdarzyło to macie
| 100% pewność, że się nie zdarzy??!! Niesądzę!! Więcej pokory, więcej
| wyrozumiałości dla cudzych błędów, więcej powściągliwości w wydawaniu sądów.
| Żyjcie i dajcie żyć innym. WIĘCEJ WIARY W LUDZI I MIŁOŚĆ !!!! - to przecież
| grupa rodzinna a podstawą rodziny jest miłość i umiejętność wybaczania.

Pięknie napisane

Jacek

45. Data: 2004-03-02 08:37:57

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote in message
edu.pl...

| OK, czy jak zdradzi Cię żona/dziewczyna/inna anielica miłości, to
| powiesz: "OK, miała depresję, potrzebowała pieniędzy, padał deszcz" ? :)

Upraszczanie świata jest wygodne, ale czy nas rozwija?

No cóż w definicji miłości mi najbliższej wybaczanie i zrozumienie jest jednym z
podstawowych
kryteriów
rozróżniających miłość do osoby od posiadania drugiej osoby.

Jacek

46. Data: 2004-03-02 08:47:15

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Mar 2004 09:18:40 +0100 I had a dream that Gosia <x...@y...com> wrote:
> Dlaczego według Ciebie ktoś, kto od razu trafił na tą odpowiednią drugą
> połówkę i nie miał tego typu doświadczeń jest godny współczucia ?

Musiał gdzieś posmarować, dać łapówkę, takie rzeczy tylko na filmach się
zdarzają :)

47. Data: 2004-03-02 08:47:45

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote:

> OK, czy jak zdradzi Cię żona/dziewczyna/inna anielica miłości, to
> powiesz: "OK, miała depresję, potrzebowała pieniędzy, padał deszcz" ? :)

Zapytam dlaczego i postaram się zrozumieć a potem podejmę decyzję co dalej -
czy OK, czy nie OK. Jednak podstawą jest dlaczego - rzadko wina leży
wyłącznie po jednej stronie. Zresztą wiesz doskonale, pojawia się to w
każdym wątku "odeszła/odszedł" - z reguły natychmiast pada pytanie: czego
było brak, czego nie potrafiłeś/łaś dać partnerowi, że poszedł w "siną dal".
Może nasza "wątkowa" bohaterka ma po prostu puszczalski charakter (choć
5-cioletni związek o tym raczej nie świadczy) a może po prostu "zbłądziła"
(jest tylko człowiekiem) ale przed wydaniem wyroku trzeba chociaż spróbować
znaleść przyczynę. Bez względu na przyczynę zupełnie oddzelnym tematem jest
decyzja wybaczam/niewybaczam ... a zupełnie oddzielnym, czy nadal zostaniemy
razem, czy też nie (nawet jeśli wybaczyłem). Niestety emocje nami targające
bez względu na "zdroworozsądkowe" tłumaczenia są czasami nie do opanowania i
mogą uniemożliwić, mimo dobrej woli dalsze wspólne życie.

Sławek
www.slav.civ.pl

48. Data: 2004-03-02 08:48:38

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Mar 2004 09:24:16 +0100 I had a dream that Qwax <...@...Q> wrote:
> A nie chciałbyś usłyszeć - wracając do domu ze skoku w bok -
> "OK miał depresję, problemy w pracy, ja ostatnio przytyłam"
> ;-)))

A nie lepiej: "w sumie to dobrze, i tak boli mnie głowa" ? :-)

49. Data: 2004-03-02 08:53:46

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Mar 2004 09:47:45 +0100 I had a dream that Slav <s...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
> (jest tylko człowiekiem) ale przed wydaniem wyroku trzeba chociaż spróbować

Zbłądziła... to tak jak ten turysta, co się potknął i przewrócił na
kozik bacy... i tak cztery razy pod rząd :-)

50. Data: 2004-03-02 09:00:54

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Musiał gdzieś posmarować, dać łapówkę, takie rzeczy tylko na filmach się
> zdarzają :)

Przecież życie jest swego rodzaju filmem.

Gosia

Co kupić dziadkom na 50 rocznicę ślubu?
Prawo do bycia takim, jakim się chce
moj rozwod