zdrowa dieta

1. Data: 2003-03-19 17:46:05

Temat: zdrowa dieta
Od: "kasza " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odchudzam się od paru miesięcy z jakimiś tam przerwami i wpadkami, ale idzie
mi całkiem nieźle - ponad 15 kg w dół. Cały czas wydawało mi się, że dieta
jest sensowna 1200-1400 kcal - dużo ryb, warzyw, owoców, mineralnej,
ćwiczenia fizyczne. Tyle że ostatnio poszłam oddać krew i okazało się że mam
niedokrwistość i nie mogę oddać krwi.
Czy stosując diete ograniczająca kalorie można ułożyć jadłospis tak, aby
zawierał on wszystkie niezbędne składniki i nie powodował żadnych niedoborów?
Pytam o tą konkretnie dietę, bo odpowiada mi stosownie jej.

2. Data: 2003-03-19 23:00:32

Temat: Re: zdrowa dieta
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasza " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy stosując diete ograniczająca kalorie można ułożyć jadłospis tak, aby
> zawierał on wszystkie niezbędne składniki i nie powodował żadnych
niedoborów?

Można.

> Pytam o tą konkretnie dietę, bo odpowiada mi stosownie jej.

O jaką konkretną?

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2003-03-20 21:53:09

Od: "kasza " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

o dietę gdzie ogranicza się ilość kalorii - powiedzmy do 1000 ( prawie). Od
wielu miesięcy czytam na tej grupie dyskusyjnej o montim i optymalnych i
jakos niespecjalnie mnie to zachecilo...

4. Data: 2003-03-22 16:03:34

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niedoborów?
> Pytam o tą konkretnie dietę, bo odpowiada mi stosownie jej.

FAQ dieta www.janwer.com
Stosowanie bez przerwy diety ograniczającej kalorie jest bez sensu i
prowadzi do wejścia w tryb głodowy = niezdrowe.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

5. Data: 2003-03-22 17:10:53

Od: "kasza " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@f...com> napisał(a):

> FAQ dieta www.janwer.com
> Stosowanie bez przerwy diety ograniczającej kalorie jest bez sensu i
> prowadzi do wejścia w tryb głodowy = niezdrowe.

Czytałam, czytałam i to nie raz nie dwa...do tego jeszcze parę książek o
zdrowej diecie...po to tylko, aby chudnąć możliwie najmądrzej. Tylko teraz
wydaje mi się że choćbym nie wiem jak kombinowała żeby w moim jadłospisie
znalazlo się wszystko, to bez witaminek w tabletkach chyba jednak się nie
obejdzie?

6. Data: 2003-03-22 20:38:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazlo się wszystko, to bez witaminek w tabletkach chyba jednak się nie

Obejdzie się, jeżeli stać Cię na kupowanie świeżych owoców i warzyw zimą.
Większości ludzi nie stać i wtedy tańszym i lepszym rozwiązaniem jest
uzupełnienie witamin tabletkami. W naszym klimacie zimą jest naprawdę
niełatwo o smaczne, nie wyhodowane wyłącznie na chemii warzywa. Dlatego
tabletki to rozwiązanie pośrednie. Zwróć uwagę zwłaszcza na witaminę C
której często brakuje a zaleca się przyjmowanie od 500 do 1000 mg /dzień
zwłaszcza w okresie częstych przeziębień.

BTW Niestety, niektóre witaminy są nieprzyswajalne w formie tabletek ale na
szczęście to dotyczy tylko niektórych.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]