ze wszystkich cudów natury poważam jedynie trawy

21. Data: 2012-10-19 01:05:19

Temat: Re: ze wszystkich cudów natury poważam jedynie trawy
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 23:40, Krycha_net pisze:> W dniu 2012-10-17 10:00,

Krzysztof Wilk pisze:

> (...)
>
> Powiedziałabym więcej. Prowadzący ze swoim eee... mmee....
> jest nie do strawienia, jak dla mnie.
> Szkoda, że Tadeusz trafiła na takiego jąkałę.

Pan Jacek jest w porządku, ma ogród i naprawdę ma wiedzę w temacie
w odróznieniu np od Majki Popielarskiej, której nie da się słuchać.

Na szczęście Maja już ma dość gadania głupot i od nowej wiosennej
ramówki ma prowadzić program z innej branży
tzn coś o propagowaniu małych przedsiębiorstw.
Byłem może lepszy w gadaniu od Pana Jacka go bo gadaliśmy o tym co
lubię i co robię na codzień od juz jakiegos czasu,
dzięki czemu miałem możliwość poczynić pewne spostrzeżenia
Gdyby gdyby nie nie Pan Jacek, który był kiedyś u mnie po trawki
to nie byłoby tego programu a ponadto jego firma jest sponsorem tej audycji
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

22. Data: 2012-10-19 01:11:54

Temat: Re: ze wszystkich cud?w natury powa?am jedynie trawy
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-19 00:05, Dziadek pisze:
> W artykule news:k5pmji$qc$1@mx1.internetia.pl,
> niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisa?(a):

> Heh nie widzia?e? Babci \
:)
moją ślubną też "Babcię" widuję codziennie
:)

> co tam jakie? obce dziewcyny :)
:)
obce są najlepsze
:)
> Ale wszystko przed nami :)
:)
"Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy"

23. Data: 2012-10-19 09:52:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Oct 2012 02:48:08 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> Nie zgadzam się z Tobą w części gdy piszesz,że trzeba zabiegać o
> popularność, wręcz za wszelka cene "by każdy szukał twego towarzystwa."
> Jest to po pierwsze niemożliwe bo jak mawiał Lec:
> jeszcze się taki nie urodził, który by wszystkim dogodził
> Po drugie jest to sprzeczne z pierwszą częścią myśli
> bo jeżeli "wartością jest autentyczność wnętrza "
> to do końca i zawsze trzeba być sobą a nie kameleonem i w zależności od
> sytuacji "warto być nawet chamem, ale takim, żeby każdy szukał twego
> [...]

Nigdzie nie piszę o zabieganiu o popularność - moja myśl mówi o dążeniu i
ukierunkowaniu siebie według pewnego wskaźnika, a szukanie tego towarzystwa
przez innych ma być li tylko tym właśnie wskaźnikiem jakości owego
"chamstwa". Tu jest cała ta przewrotność 333-)
(by XL)

24. Data: 2012-10-19 19:00:50

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 23:50, Tadeusz Smal pisze:
> W dniu 2012-10-17 23:15, Jerzy Wierzchnicki pisze:
(...)

> :)
> o ile dobrze kojarzę to też masz kilka kotów?
> Moje tez bardzo lubią moje ogrodniczki
> i szukają tam schronienia gdy się zmęczą za mną chodząc albo coś je
> przestraszy
> http://trawki.pl/images/inne/Principeska.JPG

Świetne miejsce dla kota :-)

Krycha.

25. Data: 2012-10-20 10:49:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Oct 2012 21:00:50 +0200, Krycha_net napisał(a):

> (...)

> Świetne miejsce dla kota :-)

Czapka też świetna:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/18/album/88355