pomoc w identyfikacji

1. Data: 2012-10-18 00:13:48

Temat: pomoc w identyfikacji
Od: "gen. Italia" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sadzone ok. 18 lat temu, według mnie to Glostery. Racja?
https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1963a.jpg
https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1962a.jpg

Są duże, ale powiem szczerze, nie lubię ich, może trzeba je dłużej gdzieś
chomikować, w jakiejś piwnicy?

gen. Italia (moon)

2. Data: 2012-10-19 00:21:59

Temat: Re: pomoc w identyfikacji
Od: "gen. Italia" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gen. Italia" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1962a.jpg
>
> Są duże, ale powiem szczerze, nie lubię ich, może trzeba je dłużej gdzieś

No tak, czyli poprzez "nie widzę głosów przeciw", to Glostery.
Jestem świetny.

gen. Italia (moon)

3. Data: 2012-10-19 00:35:40

Od: v...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 02:13:48 +0200, gen. Italia napisał(a):

> [...]
> https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1962a.jpg
>
> Są duże, ale powiem szczerze, nie lubię ich, może trzeba je dłużej gdzieś

A moja odmiana to Gala??? ze sie tak "ordynarnie" wetnę? ;)
Drzewka tez były sadzone temu kilkanascie lat już.

https://docs.google.com/open?id=0B88gKKnBxReyekFMVkZ
2QmJSdXM

4. Data: 2012-10-19 23:53:46

Od: "gen. Italia" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> A moja odmiana to Gala??? ze sie tak "ordynarnie" wetnę? ;)
> Drzewka tez były sadzone temu kilkanascie lat już.
>
> https://docs.google.com/open?id=0B88gKKnBxReyekFMVkZ
2QmJSdXM

Jak dla mnie, chyba tak.
Chociaż fotki w necie nie są jednoznaczne, niektóre wskazują na dominującą
cechę jako "kropeczki", a inne na "smużki".
Ale chyba trafiłeś.
Eksperci milczą, bo to dla nich chyba za małe sprawy... ;)

G*I* Moon

5. Data: 2012-10-24 02:02:04

Od: Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <k5sp5u$8bp$1@speranza.aioe.org> gen. Italia napisal(a):

> [...]
> cechę jako "kropeczki", a inne na "smużki".
> Ale chyba trafiłeś.
> Eksperci milczą, bo to dla nich chyba za małe sprawy... ;)

UPRASZAMY EKSPERTufffff ;))) o lukniecie na apfele!

--
Pozdr. Zbig.Drwięga

____________________

6. Data: 2012-11-08 17:45:08

Od: "neostrada.pl" <r...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Green" napisał w wiadomości grup

> [...]

> G*I* Moon

UPRASZAMY EKSPERTufffff ;))) o lukniecie na apfele!

Jestem przekonany że to Gloster mam takie od lat.
Przy dobrych warunkach urosną znacznie większe musiało ich być zbyt dużo na
drzewie.

ze wszystkich cudów natury poważam jedynie trawy
posadziłem 33 lata temu
Sadzenie ligustru i forsycji.
Wysyp grzybów w ogrodzie
cebulki identyfikacja