zeby zajaczki nie obzeraly drzewek

1. Data: 2003-10-26 00:29:32

Temat: zeby zajaczki nie obzeraly drzewek
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na ogół owijam drzewka papierem, czasem słomą okładam, ale przyszło mi do
głowy, żeby zastosować izolację do rur, z tworzywa. Bo proste i łatwe. Ale
czy to nie "za ciepłe" dla drzewka?
Nie zrobi z niego mimozy?

moon

2. Data: 2003-10-26 00:49:11

Temat: Re: zeby zajaczki nie obzeraly drzewek
Od: "romadur" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy chodzi ci o taką szarą piankę?
Jeśli tak, to odradzam. Smakuje ona b. gryzoniom np szczurom (tylko nie mów,
że ich nie ma w Twojej okolicy), a przez nią (tę piankę podżerają też
drzewa. Przetestowałem to zeszłej zimy.

3. Data: 2003-10-26 01:15:19

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

romadur <r...@w...pl> wrote:
> [...]
> nie mów, że ich nie ma w Twojej okolicy), a przez nią (tę piankę
> podżerają też drzewa. Przetestowałem to zeszłej zimy.

a już myślałem, że wymyśliłem coś dobrego...
szczurom, mówimy stanowczo - spi.....aj.

moon-rozczarowany

4. Data: 2003-10-26 09:20:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-10-26 09:38:40

Temat: Odp: zeby zajaczki nie obzeraly drzewek
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:006801c39baa$bcfc41e0$c57c63d9@d3h6c1...

> zrobic z niej taki wiekszy rekaw
> i pozniej napelnic go suchymi lisciami lub sloma

Suche liście szybko będa mokre...
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-10-26 09:44:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnf4gg$nc$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> głowy, żeby zastosować izolację do rur, z tworzywa. Bo proste i łatwe. Ale

Leśnicy mają takie standardowe plastikowe "opakowania" dla młodych drzewek
często stosowane w nowych nasadzeniach.
Jest to łatwo montowalne i skuteczne.
Pogadaj z najbliższym leśniczym. Prawdopodobnie grosze to kosztuje :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-10-26 09:47:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-10-26 10:20:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na moim wypizdzi...wie
> wiatr powinien je szybko osuszyc

Nie bądz taki - dodaj tam sianka
dla sarenek i zajączków.

> aby mi nie zdmuchnelo tych rekawow razem z roslinka
> zakotwicze rekaw wbitymi w ziemie listwami

Wolne żarty ! To nie ziemia, a beton !
Szpadla nie sposób wbić, a co dopiero
patyczek:-)

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawia naoczny świadek
boletus

9. Data: 2003-10-26 11:28:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-10-26 11:32:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz ziemia juz troche rozmiekla
> i zastanawiam sie czy aby nie wykorzystac czasu na wybudowanie ogrodzenia
> [...]

Nareszcie wymyśliłeś pożyteczne zajęcie.

Pozdrawia ;-} boletus

narosle na korzeniach roz
Mode borówki
zabezpieczanie hortensji przed zimą