zeby zajaczki nie obzeraly drzewek

21. Data: 2003-10-26 16:49:08

Temat: Re: zeby zajaczki nie obzeraly drzewek
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "boletus" <b...@o...pl>

> Tylko, czy skuteczniejsze ?:-)
:)
wiesz cos na ten temat
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps.moze sie powymieniamy ?
lista moich traw na
http://www.ksiega.4free.pl/ksiega.php?uid=39745&msg=
1

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

22. Data: 2003-10-26 17:17:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz cos na ten temat
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Bądź cierpliwy, Dziadek jako szef
bielskiego ODR-u udzieli wyczerpującej
odpowiedzi na nurtujący Ciebie g... problem:-))))

Pozdrawia boletus

Ps. Może nawet zaproponuje filmik:-))

23. Data: 2003-10-26 19:00:49

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bądź cierpliwy, Dziadek jako szef
> bielskiego ODR-u udzieli wyczerpującej
> odpowiedzi na nurtujący Ciebie g... problem:-))))
>
> Pozdrawia boletus
>
> Ps. Może nawet zaproponuje filmik:-))

Filmik to chyba zrobię o Tobie, to by był hit, szedłby jak ciepłe bułeczki,
ale Ci daruję bo nie chcę stracić drugiego koniaku (choć i tak nie bardzo
wierzę że go otrzymam).
A na zające jest najlepsze dobre ogrodzenie, pies latający po ogrodzie,
dobre i wysokie owinięcie drzew itd. A co do ludzkich wydzielin to
wyobraźcie sobie, że to i dziś znajduje się wśród nowoczesnych odstraszaczy
zwierzyny ale już nie gówienko (za przeproszeniem) ale coś jeszcze gorszego
a mianowicie syntetycznie wyprodukowany koncentrat zapachu ludzkiego potu.
Widziałem i na szczęście wąchałem tylko nowe szczelne opakowanie u Pana
Dubasa pod Jelenią Górą który to produkuje (lub importuje) i używa na swojej
plantacji wierzby energetycznej w Dobkowie koło Świerzawy.

24. Data: 2003-10-26 19:57:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale Ci daruję bo nie chcę stracić drugiego koniaku (choć i tak nie bardzo
> wierzę że go otrzymam).

Planuję niespodziankę dla Ciebie:-)

> A na zające jest najlepsze dobre ogrodzenie,

pies latający po ogrodzie,

No nie wiem, czy ten tropikalny stwór
będzie się dobrze czuł w kraju nad Wisłą.

> dobre i wysokie owinięcie drzew itd. A co do ludzkich ..(rach ciach,ciach)

Pozdrawia boletus

25. Data: 2003-10-28 21:51:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> A na zające jest najlepsze dobre ogrodzenie, pies latający po ogrodzie,

Ja sie obawiam, ze jak bedzie latajacy pies, to sie taki tlum
zbierze, ze zadepcza wszystkie rosliny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2003-10-29 05:59:13

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> "Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Ja sie obawiam, ze jak bedzie latajacy pies, to sie taki tlum
> [...]

To nie ważne, grunt że zające nie będą robiły szkody. No i można bilety
sprzedawać.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

27. Data: 2003-10-29 11:14:35

Temat: żeby ludziska nie porywały drzewek iglastych
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dubasa pod Jelenią Górą który to produkuje (lub importuje) i używa na swojej
> plantacji wierzby energetycznej w Dobkowie koło Świerzawy.

Niechcący podsunąłeś Dziadku dobry pomysł.
:-)
Jeśli to był Quinolen to jest to wspaniały środek, który może również służyc do
ochrony drzewek (iglaczków szczególnie) przed złodziejami.
Skropiona tym choinka tak smierdzi potem, że nie da sie jej trzymac w domu.
;-)))))))

W przypadku zagrożenia uprawy przez zwierzęta jeleniowate, zającowate, dziki
lub inną zwierzynę łowną można zastosować następujące preparaty:
Stop-Z EC - stosuje się go w stężeniu 3% opryskując cała powierzchnię lub
tylko pasy brzeżne,
Stop Dzik GR - granule rozrzuca się w ilości 6-8 kg/ha na pasie brzeżnym
plantacji szer. 20 m lub 20 kg /ha przy zabezpieczaniu całej powierzchni plantacji,
Hukinol AL, Quinolen 73 AL lub Wildrepent AL - smarowane na pniach szczególnie
cennych drzew lubi nanosi się je na kawałki tkanin, które umieszcza się na
wysokości 0,5 i 1,0 m od powierzchni gruntu, co 20 m na brzegach plantacji.

Pozdrawiam Jerzy

28. Data: 2003-10-29 15:44:46

Temat: Re: żeby ludziska nie porywały drzewek iglastych
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> [...]
> służyc do ochrony drzewek (iglaczków szczególnie) przed złodziejami.
> Skropiona tym choinka tak smierdzi potem, że nie da sie jej trzymac w

Jak to niechcąco? Niechcąco to mi się zdarza co innego ale to było napisane
z premedytacją i znawstwem głębokim, hi hi

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

29. Data: 2003-10-29 19:09:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to niechcąco?

> Niechcąco to mi się zdarza ........

występować na grupie ? ..... hi hi

> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Pozdrawia gorąco boletus

30. Data: 2003-10-29 19:46:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> występować na grupie ? ..... hi hi
> Pozdrawia gorąco boletus

Fakt, stale jestem a występuję sporadycznie , nie zależy mi by wysłać 1000
postów . Wystarczy mi z Wami być.
--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

narosle na korzeniach roz