zel winogronowy Avonu - wrazenia

1. Data: 2003-10-03 19:42:38

Temat: zel winogronowy Avonu - wrazenia
Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od poniedzialku myje twarz zelem winogronowym z Avonu. Jest bardzo
delikatny, jak przypuszczalam konsystencje ma typowo zelowa (chociaz podczas
mycia malo sie pieni) i po pieciu dniach stosowania nie spowodowal zadnej
alergii!!!
Tyle moich wrazen. Dla mnie OK, no moze zapach troche malo winogronowy.

1. Data: 2003-10-03 22:42:55

Temat: Re: zel winogronowy Avonu - wrazenia
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gos'a wrote:
> Od poniedzialku myje twarz zelem winogronowym z Avonu.

Ja myje juz od soboty :) Jak dla mnie zapach obledny, czuje, ze twarz jest
dobrze oczyszczona, ale chyba dla mnie troszke za silny - sciaga mi skore.
Po nalozeniu serum z wit. C (tez z avon'u) skora wraca do normy i nie
przetluszcza sie do konca dnia.

pozdrawiam
tufi

"Biale winogrona" - avon
masaż na sucho czy z poślizgiem ?
Dla łodzianek (ewentualnie przyjezdnych w Łodzi :))
[OT] Pożegnam się
Cos po goleniu