żelazko Zelmera ze strażakiem

1. Data: 2007-12-12 15:18:40

Temat: żelazko Zelmera ze strażakiem
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma doświadczenia z takimi żelazkami?
Czy ktoś ma porównanie z żelazkami Philipsa?
Philips kosztuje 2 razy drożej. Podoba mi się, ale
jeśli Zelmer jest równie dobry, to po co przepłacać. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

2. Data: 2007-12-12 18:21:26

Temat: Re: żelazko Zelmera ze strażakiem
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

> Czy ktoś ma doświadczenia z takimi żelazkami?
> Czy ktoś ma porównanie z żelazkami Philipsa?
> Philips kosztuje 2 razy drożej. Podoba mi się, ale
> jeśli Zelmer jest równie dobry, to po co przepłacać. :)

Owszem, Zelmer jest bardzo dobry ale tylko w sprzętach produkowanych w
Polsce a nie w wyrobach ściąganych z Chin ;)

P.

3. Data: 2007-12-12 21:26:14

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Pietrek" fjp983$qjt$...@n...news.tpi.pl

> Owszem, Zelmer jest bardzo dobry ale tylko w sprzętach
> produkowanych w Polsce a nie w wyrobach ściąganych z Chin ;)

Sugerujesz, że te żelazka są made in porcelana?

Ja mam odkurzacz (Elf) Zelmera i jestem z niego zadowolony.
Kosztował nieco ponad 100 złotych plus VAT, podczas gdy inne
kosztowały wówczas ze trzy razy drożej. Ma 23 kPa ciśnienia
i jakoś nie psuje się. :) Worki są dostępne (nawet tuż obok
mnie, po 1 złotówce za sztukę papierowego) a rurki typowe...
Produkuje 80 dB. :) Nie wiem, czy to dużo. Chyba tak, ale
nie wiem, jak wypada w zestawieniu z innymi. :)

Ale jeśli żelazko jest z Chin, to fatalnie...

Philipsowe są z Singapuru na przykład.

Żelazko kupię na raty. :) Na 30 rat, czyli raczej za freeko,
bo kilku złotych miesięcznego ubytku się nie odczuje. :) Ale
chcę być zadowolony. :) Moje obecne (Philipsa) jeszcze jest
dobre, ale że ma z 15 lat -- myślę o nowszym. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2007-12-13 05:48:50

Od: "spawel" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:fjpk5a$5n4$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
> .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
> `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
> o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. .;. ;. .;\|/....

Mam tego Zelmera i uważam że w philipsie płaci się 50% więcj właśnie za
napis i reklamę.
Paweł

5. Data: 2007-12-13 07:36:15

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2007 22:26:14 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Pietrek" fjp983$qjt$...@n...news.tpi.pl

[..]
> Ale jeśli żelazko jest z Chin, to fatalnie...

poszukaj w archiwum - wszystkie produkty Zelmera które mają w nazwie Z są
produkowane w Chinach - wg strony Zelmera takie właśnie są oznaczenia
żelazek.

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

6. Data: 2007-12-13 09:05:55

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> poszukaj w archiwum - wszystkie produkty Zelmera które mają w nazwie Z są
> produkowane w Chinach - wg strony Zelmera takie właśnie są oznaczenia
> żelazek.

A to da sie napisac Zelmer bez literki "z" ??? :)

BP, MSPANC

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

7. Data: 2007-12-13 10:15:30

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przy Philipsie denerwuje mnie to, że strazak pipczy nawet, jeżeli termoregulator jest
skręcony do minimum na 'Off'.
A nie lubię wyciągać wtyczki z gniazdka.
Deska ma swój sznur, ale bez wyłącznika (przydałby się jakiś wyłącznik klawiszowy
przy desce).
Philips z gumową okładziną leży w ręce o wiele lepiej niż z plastikową, tylko
trudniej te "gumowe" lepsze modele w
Polsce trafić, trzeci świat q..a jestesmy...
JaC

-----

8. Data: 2007-12-13 10:19:01

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabriel pisze:
> Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości
>
> A to da sie napisac Zelmer bez literki "z" ??? :)
>
> BP, MSPANC

W symbolu - nie w nazwie ;)

9. Data: 2007-12-13 10:45:49

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:...

> "Pietrek" fjp983$qjt$...@n...news.tpi.pl

> Sugerujesz, że te żelazka są made in porcelana?

Owszem, tak właśnie jest ;)

10. Data: 2007-12-13 12:22:39

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Gabriel" fjqsh8$j2a$...@a...news.tpi.pl

> A to da sie napisac Zelmer bez literki "z" ??? :)

W symbolu -- oba żelazka (które widziałem) mają Z właśnie.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

poziom wilgoci w domu
dywan
maskowanie rys
Jaki wybrać typ frontów kuchennych
pistolet do malowania - jakie efekty? wrazenia? ktos uzywa? [crosspost: budowanie i dom]