żele do twarzy

1. Data: 2003-08-20 14:25:15

Temat: żele do twarzy
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
twarzy dla osoby o mieszanej cerze
Joleczka

1. Data: 2003-08-20 14:30:19

Temat: Re: żele do twarzy
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Co myślicie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
>twarzy dla osoby o mieszanej cerze

Ja lubie zel Bielendy z zielona herbata, sprawdzal zawsze sie u mnie
znakomicie. Prawdziwym hitem (ale nie jestem pewna, czy dostepnym w Polsce)
okazal sie zel do mycia twarzy (zielony, do cery mieszanej) firmy Marbert.
Fantastycznie odswieza, oczyszcza, a do tego jest w duzej praktycznej butli z
dozownikiem. Zele Nivei sa takie sobie, nic nadzwyczajnego IMHO.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-20 14:33:50

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-20 16:25:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mir_Gdyr* skreślił te oto słowa:

> Co myślicie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
> twarzy dla osoby o mieszanej cerze

Ja polecam Ives Rocher, seria Biospecific, zielony.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-20 14:40:29

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co myślicie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
> twarzy dla osoby o mieszanej cerze
> Joleczka

Ja ostatnio zaczelam uzywac serii BioBalans frimy Ziaja
Narazie mam tonik i zel do mycia twarzy i jestem z nich zadowolona

Beata

1. Data: 2003-08-20 14:46:32

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co myślicie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
> twarzy dla osoby o mieszanej cerze
> Joleczka

Ja aktualnie używam żelu YR Biocamile i jestem bardzo zadowolona, tak samo
zresztą jak z toniku i żelu-kremu do twarzy.
Też mam taką, powiedzmy mieszaną cerę, te kosmetyki są przeznaczone dla
wrażliwców, co nigdy przecież nie zaszkodzi, żel nie wysusza, nie podrażnia,
ładnie pachnie i jest diabelnie wydajny. Ja już używam jednej tubki ponad 2
miesiące i jeszcze sobie poużywam.
Maga

1. Data: 2003-08-20 14:56:53

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Mir_Gdyr,

Wednesday, August 20, 2003, 4:25:15 PM, you wrote:

M> Co my?licie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
M> twarzy dla osoby o mieszanej cerze

Mam cerę mieszaną, właśnie kończę żel Nivei (wystarczył mi na bardzo
długo, chyba około 3 miesiące, mimo, że używałam go
przynajmniej dwa razy dziennie). Nie mam mu nic do zarzucenia. Żel,
jak żel, dobrze spełniał swoją rolę. Używałam też La Roche-Posay
EFFACLAR i Kolastyny MAT Comfort. Szczególnej różnicy nie widzę między
nimi. Najgorzej w tym zestawieniu oceniam MAT Comfort ze względu na
zapach, który natrętnie kojarzy mi się z zapachem pleśni czy grzybów
;)
Jestem na etapie szukania czegoś nowego, ale jeszcze nic wyjątkowo
ciekawego nie znalazłam.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-20 19:11:38

Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

do tej pory uzuwałam żelu z kapsułkami tlenowymi z avonu. Dla mnie
rewelacja!
A teraz kupiłam żel AA z oligoelementami i ekstarktem z białej herbaty. tez
jest super!!
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-08-20 19:15:52

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Co możecie polecić do mycia
> twarzy dla osoby o mieszanej cerze

Pianka Citrobiotic idea 25
Toleriane żel la roche posay

1. Data: 2003-08-20 19:19:03

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bi00cm$nh6$1@news.onet.pl,
Mir_Gdyr <m...@p...onet.pl> typed:

> co możecie polecić do
> mycia twarzy dla osoby o mieszanej cerze

Neutrogena Deep Clean lub Neutrogena Pore Wash, ze wskazaniem na ten drugi
=]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-20 20:03:02

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania S." <a...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rewelacja!
> A teraz kupiłam żel AA z oligoelementami i ekstarktem z białej herbaty.

Jeden rewelacja, a drugi super..hm ;) A ktory oceniasz jako lagodniejszy?
Wlasnie zastanawiam sie ktory z nich zakupic..
Do rankingu dodam emulsje Johnsona w piance. Bardzo lagodna (ale radzi sobie
z cera mieszana) , wydajna (uzywam jej z pol roku i skonczyc nie moge ;) no
i plusem jest dozownik.

Tusz
[chyba OT] Szczyt kobiecosci - ku pokrzepieniu serc :)
bielizna
Kuracja dotleniająca- Soraya
uporczywe chroski na plecach grrrr