RE: zestaw clinique w Seporze i wesołych Swiąt :)

1. Data: 2003-12-21 16:31:45

Temat: RE: zestaw clinique w Seporze i wesołych Swiąt :)
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

No witajecie
tak wczytywalam sie w to co piszecie o zestawach w Sepchorze i marzylam o
tym zeby kupic sobie ten zestaw lancome z tuszem do rzęs....i dzisiaj
postanowilam zrobic sobie prezent na swieta i chyba bardzo dobrze bo
kupilam w Zabrzu w sepchorze ostatni (i to jeszcze z malymi
zawirowaniami:)))) ale kupilam i jestem baaardzo zadowolona, nie otwieram bo
to moj prezent na gwiazdke :)
Wiec przy okazji napisze ze krem pod oczy kupiony trzy tygodnie temu tez w
sepchorze firmy Biotherm z serii Hydra detox ktory mial przynajmniej
zmiejszyc moje okropne cienie jest super. Wczoraj w nocy zaszalam na malej
imprezce, poszlam spac bardzo pozno i dzisiaj nia mialam az takich
paskudnych icenie jak miewalam kiedys. Wogle zauwazylam ze krem dziala
ladnie, owszem cienie mam, ale duz mniejsze i latwiej je korektorem
zatuszowac, a wyfglada na to ze uda mi sie jeszcze bardziej je zmiejszyc,
Krem ladnie pachnie, wyglada na wydajny, nie powoduje uczulenia, ladnie sie
wchlania i nwizlza skore pod oczami. jestem bardzo zadowolona. Zwlaszcza ze
efekty sa, a moje cienie pod oczami byly paskudne bo tez sa troiche
wywolane porblemami zdrowotnymi ;(

I na koniec tych opisow zycze Wesołych Swiat i przedewszsytkim tyle kasy ile
bysmy chcialy na zakupy. Zebysmy zawsze mialy dobry chumor i zmarszczki
tylko od usmiechania sie bo te uwzam ze sa ladne i nie trza ich usuwac :)
Zycze tez wspanialych prezentow, milych mezow i chlopakow, chojnych szefow i
samych slonecznych dni w 2004r :)

Jeszcze tu pewnie sie pojawie przed i po siwetach ale juz teraz zycze Wam
takze szampanskiej i wspanialej nocy Sylwestrowej :) zadnych cienie pod
oczami 1 stycznia i pozniej, i przedewszystkim spelnienia marzen :)

Caluski
Maria
--
<<<<quieta non movere>>>>
gg1143327, ICQ:41974126

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-21 19:36:27

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> [...]
> rzęs....i dzisiaj postanowilam zrobic sobie prezent na swieta i
> chyba bardzo dobrze bo kupilam w Zabrzu w sepchorze ostatni (i to

A ja byłam chyba wczoraj w Sephorze w Warszawie i jedyny zestaw Clinique,
jaki znalazłam zawierał "Happy". :-(

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-21 20:49:19

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja byłam chyba wczoraj w Sephorze w Warszawie i jedyny zestaw Clinique,
> jaki znalazłam zawierał "Happy". :-(

wiesz nie sadzilam ze te zestawy beda sie cieszyc takim powodzeniem. Wkoncu
nie sa one znowu takie tanie, mimo tego ze faktycznie sa po dobrej cenie, no
ale jednak kosztuja powyzej 100 zl.

moge pozalowac ze nie udalo Ci sie kupic tego zestawu co chcialas i
zaproponowac ze poszukam u nas, bo jeszcze napewno bede lazic po sklepach
wiec jak chcesz to dostaniesz ze Slaska :)
pozdr

1. Data: 2003-12-21 21:48:57

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> [...]
> zaproponowac ze poszukam u nas, bo jeszcze napewno bede lazic po
> sklepach wiec jak chcesz to dostaniesz ze Slaska :)

Ej, no to super!!! :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-21 22:56:27

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Noo,chyba że już tradycyjnie z Trójmiasta:-)Jutro sie wybieram znowu
do S

Gosia

1. Data: 2003-12-21 23:00:50

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Noo,chyba że już tradycyjnie z Trójmiasta:-)Jutro sie wybieram znowu
> do S
>
> Gosia

Wszystko daleko, więc w sumie obojętne. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-22 15:00:51

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja byłam chyba wczoraj w Sephorze w Warszawie i jedyny zestaw Clinique,
> jaki znalazłam zawierał "Happy". :-(
>
> --
> Ligeia

A ja w sobotę byłam w Wawie w GC i było tam zdaje się sporo zestawów z
Clinique, coprawda nie przyglądałam się nawet, bo to dla mnie ceny z
kosmosu, ale wiem, że niemało tego było, może tam?
Maga

1. Data: 2003-12-22 18:19:42

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:
> [...]
> Clinique, coprawda nie przyglądałam się nawet, bo to dla mnie ceny z
> kosmosu, ale wiem, że niemało tego było, może tam?

Ja byłam w Sephorze na Nowym Świecie i tam, owszem, były zestawy Clinique,
ale nie te, które tutaj opisała ula.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-22 18:46:03

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja byłam w Sephorze na Nowym Świecie i tam, owszem, były zestawy
Clinique,
> ale nie te, które tutaj opisała ula.

Ja właśnie wróciłam z Sephory w Gdańsku i tam też nie ma:-(Tuszu
flextencils z płynem również brak.Zakupiłam za to serum Clarinsa
zobaczymy jakie będzie?

Gosia

1. Data: 2003-12-22 18:57:01

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja właśnie wróciłam z Sephory w Gdańsku i tam też nie ma:-(Tuszu
> flextencils z płynem również brak.Zakupiłam za to serum Clarinsa
> zobaczymy jakie będzie?

no wlasnie, ja kupilam tusz flextencils cudem ;) wzielam ostatnie opakowanie
i Pani powiedziala ze faktycznie maja popyt jaki sie nie spodziewali na te
zestawy - tak wiec w Zabrzu nie szukajcie tego zestawu :)
pozdr

sklep dla charakteryzatorki?
Solarium Gliwice
Ogolilam głowę!!! Nowe, inne życie. Dość ukrywania.
Efaclar K a solarium
WESOŁYCH ŚWIĄT