zestaw do depilacji woskiem

1. Data: 2005-08-21 08:21:49

Temat: zestaw do depilacji woskiem
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas zastanawiam się nad kupnem jakiegoś zestawu do depilacji woskiem,
np. coś takiego: http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=60633084 .
Czy któraś z Was może mi powiedzieć, czy się opłaca? Głównie chodzi mi o
depilację pach. Czy to skuteczne? Niczym innym nie udaje mi się samej
wydepilować, ani plastry na zimno, ani gorący wosk Joanny nie chcą ze mną
współpracować, więc muszę biegać do kosmetyczki co 2 tygodnie i wydawać 15
zł. No i zastanawiam się, czy taki zestaw rzeczywiście umożliwiłby mi w
miarę samodzielną depilację (ewentualnie moge poprosić o pomoc męża, np.
przy napięciu skóry).
Za wszelkie sugestie dziękuję.

Maja

1. Data: 2005-08-21 08:34:00

Temat: Re: zestaw do depilacji woskiem
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Was może mi powiedzieć, czy się opłaca?

Jesli depilujesz tylko pachy to taki jeden wklad (z ta wezsza rolka) starczy
naprawde na bardzo dlugo, a koszt jednego to ponizej 10zl.

> Czy to skuteczne?

To sa identyczne podgrzewacze jak te w salonach kosmetycznych. Jesli
przeprowadzisz depilacje prawidlowo, niczym nie bedzie sie roznic od
depilacji u kosmetyczki.

> No i zastanawiam się, czy taki zestaw rzeczywiście umożliwiłby mi w
> miarę samodzielną depilację (ewentualnie moge poprosić o pomoc męża, np.
> przy napięciu skóry).

Pachy samemu dosyc ciezko sie depiluje. Skora w tym miejscu nie jest
napieta, wiec trzeba dobrze naciagnac. Jesli oderwiesz pasek zbyt
prostopadle od skory, to na bank razem z naskorkiem. Trzeba uwazac. Pomoc
jak najbardziej wskazana ;) Ja robie sobie sama, ale wtedy nie zawsze
wszystko dokladnie mi sie uda usunac.

Ada

1. Data: 2005-08-21 08:38:57

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zł. No i zastanawiam się, czy taki zestaw rzeczywiście umożliwiłby mi w
> miarę samodzielną depilację (ewentualnie moge poprosić o pomoc męża, np.

A to zabwane:) wczoraj szukalam tego samego i znalazlam to samo...:)
Uwazam,ze nie jest to najgorszy zestaw i tez zamierzam go kupic:)
A z jakich przyczyn tamte woski nie wyrywaja Ci wlosow? Moze cos zle robisz i
nawet ten zestaw Ci nie pomoze...

Pozdrawiam
Ada

1. Data: 2005-08-21 09:19:13

Temat: Re: zestaw do depilacji woskiem [OT]
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Ada

Mam chyba rozdwojenie jazni.. ;P Ady sie rozmnozyly na grupie :>

Pozdrawiam
Ada

dla rozroznienia niech bedzie Aduś

1. Data: 2005-08-21 10:23:59

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> A z jakich przyczyn tamte woski nie wyrywaja Ci wlosow? Moze cos zle
robisz i
> nawet ten zestaw Ci nie pomoze...

Właśnie nie wiem z jakich przyczyn :). Po prostu nie wyrywają i już. Ten na
ciepło to jakby w ogóle się nie przyklejał do włosków. Ten na zimno to samo.
Nie wiem, czy to wina kiepskiego naciągnięcia skóry, czy czegoś innego,
właśnie dlatego się zastanawiam, czy taki zestaw coś by mi pomógł, czy jak
się ma dwie lewe ręce, to i święty Boże nie pomoże...

Maja

1. Data: 2005-08-22 19:31:13

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zł. No i zastanawiam się, czy taki zestaw rzeczywiście umożliwiłby mi w
> miarę samodzielną depilację (ewentualnie moge poprosić o pomoc męża, np.

Witam,
Ja mam bardzo podobny zestaw i bardzo go sobie chwalę. Roznica polega
glownie na wosku. Ten gotowy w plastrach jest jakby mniej "przylepny" zmywa
sie woda, jest po prostu gorszej jakości. Natomiast ten we wkladach jest
taki, jak uzywaja kosmetyczki, profesjonalny, schodzi tylko oliwką i raczej
nie ma szansy, zeby nie zlapal wloskow (o ile, oczywiscie, sa odpowiedniej
dlugosci).
Przy depilacji pach jednak najlepiej korzystac z pomocy np. kolezanki, bo
zerwany naskorek boli jak diabli i ciezko sie goi.

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2005-08-23 16:57:08

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam chyba rozdwojenie jazni.. ;P Ady sie rozmnozyly na grupie :>
>
> Pozdrawiam
> Ada
>
> dla rozroznienia niech bedzie Aduś

Az sie zdziwilam jak zobaczylam ile razy odpowiedzialam w tym temacie:):)patrze
a to nie ja:)
Nie moze byc Aduś, bo ja tez jestem Aduś dla wielu osób:):)
Jakos to trzeba rozwiazac:)

Pozdrawiam
-Ada-

1. Data: 2005-08-23 17:03:07

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie dlatego się zastanawiam, czy taki zestaw coś by mi pomógł, czy jak
> się ma dwie lewe ręce, to i święty Boże nie pomoże...

Podejrzewam,ze wiesz jak to robic skoro robilas juz u kosmetyczki to
podejrzalas...:)
Ale na wszelki wypadek podpowiem, ze skora musi byc dobrze odtluszczona i sucha
przed depilacja-jesli depilujesz pachy najlepiej jak dodatkowo uzyjesz talku.
skora pod pachami ma duzo gruczolow lojowych i nawet zaraz po umyciu juz
powierzchnia moze byc mokra od potu bardzo szybko...szczegolnie jak denerwujesz
sie przed depilacja :):)

Ada

fitness w Krakowie
gdzie _taniej_ kupie boss`a in motion dezodorant sztyft?
Oryginalny CHANEL VITALUMIERE - sprzedam
prześwitujący strój kąpielowy - co o tym sądzicie?
popekane naczynka