zestaw do domowej mikrodermabrazji

1. Data: 2006-01-25 20:32:13

Temat: zestaw do domowej mikrodermabrazji
Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!!
czy ktos sie orientuje gdzie moge zakupic w Warszawie zestaw do domowej
mikrodermabrazji Eveline(znajduje sie tutaj
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=28169&ses
sion=3308b9afb63eafa6)??? i
jaka jest jego skutecznosc??
dzieki za odpowiedzi

1. Data: 2006-01-26 12:18:17

Temat: Re: zestaw do domowej mikrodermabrazji
Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy ktos sie orientuje gdzie moge zakupic w Warszawie zestaw do domowej
> mikrodermabrazji Eveline(znajduje sie tutaj

> [...]

Nie jestem z Wa-wy to nie wiem gdzie, ale używam i jestem bardzo zadowolona
(za te pieniądze!). Ładnie wygładza i - mnie przynajmniej - nie podrażnia.
Wcześniej miałam podoby specyfik z AA:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=26615&ses
sion=49294804a5c75891 i
to było straszne g., za tłuste jakieś, mało ścierało, za to wypryski
pojawiały się już na drugi dzień.
md

1. Data: 2006-01-26 18:45:32

Od: "elkn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktoś wiedział także, gdzie można to dostać we Wrocławiu to byłabym
wdzięczna za wiadomość. Zawzięcie poszukuję od miesiąca...

1. Data: 2006-01-26 18:53:48

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

karka napisał(a):

> jaka jest jego skutecznosc??

Jak dla mnie znacznie mniejsza niż produktu Loreala. Jest bardzo
łagodny, niezbyt skuteczny, co gorsza krem zatyka pory, zadnego
wygladzenia nie zaobserwowalam, lepiej juz kupic zwykly pilling.
efka

1. Data: 2006-01-27 19:56:03

Od: "KH" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elkn" <e...@p...onet.pl> napisała:

> Jakby ktoś wiedział także, gdzie można to dostać we Wrocławiu to byłabym
> wdzięczna za wiadomość. Zawzięcie poszukuję od miesiąca...

Od miesiąca? Ło jezusicku! Cierpliwa z Ciebie babka :)
A nie lepiej kupić w sklepie internetowym?
Polecam bardzo sklep www.mojekosmetyki.pl , właśnie u nich kupowałam tenże
zestaw do mikrodermabrazji. Kosztuje 20,50 co łącznie z kosztami przesyłki
(niecałe 5 zł), daje mniej więcej cenę podawaną na wizażu jako sklepową.
A dlaczego ich polecam?
- bardzo szybka przesyłka (zamawiałam w niedzielę wieczorem, w wtorek już
je miałam)
- niskie ceny (błotko do włosów Bielendy kupiłam za 8,60, ale chyba juz
podniesli do 9)
- informują mailem o stanie zamówienia (np. że właśnie wysłali)
- dostałam dodatkowo próbki, jakiś katalog i czekoladkę :)
Ogólnie pozostało mi bardzo dobre wrażenie.

pozdrowienia
Kaśka, oczywiście będąca li tylko i wyłącznie klientką polecanego wyżej
sklepu (znalazłam go przy okazji poszukiwania błotka, serwis porównujący
ceny wyrzucił mi go jako najtańszy)

1. Data: 2006-01-29 19:46:02

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KH napisał(a):

> [...]
> Kaśka, oczywiście będąca li tylko i wyłącznie klientką polecanego wyżej
> sklepu (znalazłam go przy okazji poszukiwania błotka, serwis porównujący

A jaki jest adres tego serwisu porównującego ceny kosmetyków?
Pozdrawiam, Agnieszka

1. Data: 2006-01-30 17:53:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 27 stycznia 2006 20:56 użytkownik
KH, sącząc kawkę, wyklepał:

> Polecam bardzo sklep www.mojekosmetyki.pl ,

Złota kobieto!
Jak się spotkamy, pijesz na mój koszt, słowo daję :))
Nareszcie porządnie zaopatrzony sklep z normalnymi cenami :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947