żet pe

1. Data: 2007-07-14 20:39:53

Temat: żet pe
Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam szanownych grupowiczów..:)

kto z was uważa, że o właściwej (optymalnej :)), zdrowej wadze; lub o
chudnięciu decyduje bilans energetyczny, tzn. ile jemy, ile się ruszamy to
taką mamy wagę, oczywiście nie mówię o przypadkach chorobowych; a kto
uważa, że trzeba zachowywać balans pomiędzy białkiem/tłuszczem/węglami
oraz dlaczego :)
czy to nie jest za trudne pytanie? :)

--
radek

2. Data: 2007-07-14 20:52:11

Temat: Re: żet pe
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-07-2007 o 22:39:53 radek <r...@s...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> taką mamy wagę, oczywiście nie mówię o przypadkach chorobowych; a kto
> uważa, że trzeba zachowywać balans pomiędzy białkiem/tłuszczem/węglami

Masz rozsądne wypowiedzi. Ja uważam, że jeżeli chce sie schudnąć, to
trzeba jeść mniej i więcej się ruszać, nic innego nie jest potrzebne.

--
Pozdrawiam. Janusz.

3. Data: 2007-07-14 21:21:04

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jul 2007 22:52:11 +0200, Janusz Kornaga napisał(a):

> Masz rozsądne wypowiedzi.
już cię lubie :) :) tym bardziej, że przegraliśmy z Brazylią w siatkę

> Ja uważam, że jeżeli chce sie schudnąć, to
> trzeba jeść mniej i więcej się ruszać, nic innego nie jest potrzebne.

brawo!

--
radek

4. Data: 2007-07-14 21:58:55

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-07-2007 o 23:21:04 radek <r...@s...gazeta.pl> napisał(a):

> już cię lubie :) :) tym bardziej, że przegraliśmy z Brazylią w siatkę

> brawo!

Zaraz, przecież ta moja wypowiedź nie pasuje do specyfiki tej grupy. Po co
ja tu zaglądałem. Poprawka. Żeby schudnąć trzeba jeść dużo warzyw,
owoców, pić mleko, kefir, maślankę, pieczywo tylko z pełnego przemiału,
pszenne.

--
Pozdrawiam. Janusz.

5. Data: 2007-07-14 22:00:54

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jul 2007 23:58:55 +0200, Janusz Kornaga napisał(a):

> [...]
> ja tu zaglądałem. Poprawka. Żeby schudnąć trzeba jeść dużo warzyw,
> owoców, pić mleko, kefir, maślankę, pieczywo tylko z pełnego przemiału,

e teraz o się droczysz ....

--
radek

6. Data: 2007-07-14 22:02:30

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-07-2007 o 23:58:55 Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> co ja tu zaglądałem. Poprawka. Żeby schudnąć trzeba jeść dużo warzyw,
> owoców, pić mleko, kefir, maślankę, pieczywo tylko z pełnego przemiału,

I grzybki w łagodnej zalewie octowej też można, smażone nie.

--
Pozdrawiam. Janusz.

7. Data: 2007-07-14 22:10:21

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-07-2007 o 00:02:30 Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> I grzybki w łagodnej zalewie octowej też można, smażone nie.

Zapomniałem, jeszcze trzeba olej z zimnych grenlandzkich wód, omega3, albo
nawet lepiej omega6, i selen i cynk. Jak sobie przypomnę, to jescze
uzupełnię zalecenia.

--
Pozdrawiam. Janusz.

8. Data: 2007-07-14 22:27:36

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2007 00:10:21 +0200, Janusz Kornaga napisał(a):

> Zapomniałem, jeszcze trzeba olej z zimnych grenlandzkich wód, omega3, albo
> nawet lepiej omega6, i selen i cynk. Jak sobie przypomnę, to jescze
> uzupełnię zalecenia.

no, szacunek, rozkręcasz się ...:)

--
radek

9. Data: 2007-07-14 22:40:28

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-07-2007 o 00:27:36 radek <r...@s...gazeta.pl> napisał(a):

> no, szacunek, rozkręcasz się ...:)

Chrom jeszcze trzeba jeść, dobrze, że przypomniałem sobie o takiej ważnej
sprawie.
:)

--
Pozdrawiam. Janusz.

10. Data: 2007-07-14 23:21:07

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Masz rozsądne wypowiedzi. Ja uważam, że jeżeli chce sie schudnąć, to
> trzeba jeść mniej i więcej się ruszać, nic innego nie jest potrzebne.

Albo sami sobie zaprzeczacie, albo nie wiecie co sami piszecie.
Co znaczy, że człowiek je za dużo, więc nagle ma jeść mniej?
Przecież każdy je tyle, aby się nasycić. Bez względu na ilość pokarmu. Jest
syty, więc przestaje jeść! I tutaj mamy sedno sprawy. Wszyscy ludzie z
nadwagą jedzą źle, więc jedzą dużo. Im gorzej jedzą, tym więcej jedzą.
I dopiero ograniczenie pokarmowe plus ruch, ma im pomóc w zrzuceniu nadwagi.
A gdyby jedli "właściwie", jedliby mało. Bo kto je produkty o wysokiej
wartości białka, wysokiej wartości tłuszczów i mało węglowodanów, nie może
mieć nadwagi, musi być zdrowy. I to jest sedno diety optymalnej. Bardzo
mało, 2-razy dziennie, a każe treściwie.
I dlaczego zmuszać grubasów do "ruszania się". Im ruszanie jest niewygodne,
niepotrzebne.
A przy prawidłowej diecie, małej ilości pokarmu, jest ogromna potrzeba
wyrzucenia nadmiaru energii. Wewnętrzna potrzeba, biegania, grania w piłkę,
badmintona, tenisa itd.
(A tak na marginesie: dzisiaj o 10 rano jadę nad poznańską Maltę objechać ją
wkoło 5 albo 8 razy na łyżworolkach (okrążenie ma 5,7 km). Nikt mi tego nie
każe, "ciągnie" wewnętrzna siła, potrzeba wyrzucenia energii... W poprzednią
sobotę i niedzielę zmagałem się z wiatrem trzymając bom windsurfingu...
Pozdrawiam Jurek M.

pomocy !!!
Re: odchudzanie - dobry przyklad
odchudzanie - dobry przyklad