żet pe

21. Data: 2007-07-15 20:09:10

Temat: Re: żet pe
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f7ds09$v0$1@inews.gazeta.pl...

> Jurku, e tam czasem to się tak z wami lubię podroczyć :)

Aaa, z droczeniem.... to co innego...:)

> tak naprawdę, jak się zastanowiłem na czym polega to moje jedzenie mniej,
> to faktycznie mi wychodzi, że jem niedużo węgli, czasem tylko na śniadanie
> a potem głównie białko i tłuszcze, chociaż te ostatnie też kontroluję w
> miarę rygorystycznie
> hm, to może i ja jestem na do nawet o tym nie wiedząc :)

Dieta optymalna jest dietą matematyczną. DO to BTW jak: 1 : 2,5-3,5 : 0,8. A
dla odchudzających się: 1 : 1,5-2 : 0,8. Przy tej proporcji spala się
tłuszcze z tkanki zapasowej, i po dojściu do tzw. wagi należnej stosuje się
tę pierwszą proporcję. Spotkałem się bardzo często z takimi wypowiedziami.
Jem wszystko to, o czym pisze Kwaśniewski w swoich książkach: golonki, sery,
podroby, jajka, tłuszcze zwierzęce, niewiele węglowodanów i nic nie mogę
schudnąć, a jak byłem chory, tak jestem nadal. A na pytanie, czy waży
produkty BTW, odpowiada, że nie. A więc to wtedy nie ma nic wspólnego z
dietą optymalną!!! Po 2, 3 miesiącach (niektórzy dłużej) można przestać
ważyć i jeść "na oko", ale początek bez ważenia jest niemożliwy. Mamy w
Poznaniu jednego optymalnego dziennikarza. Stosuje DO od wielu lat. A
ponieważ jest bardzo dowcipny, to mówił, że dietę Kwaśniewskiego stosował
między swoimi posiłkami...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2007-07-17 09:19:53

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik januszek napisał:

> I dużo żelaza ;P

W gwoździach, szpilkach, czy podkowach? ;)
MSPANC.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

23. Data: 2007-07-21 02:02:45

Od: "Andrzej B" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałem, jeszcze trzeba olej z zimnych grenlandzkich wód, omega3, albo
> nawet lepiej omega6, i selen i cynk. Jak sobie przypomnę, to jescze
> uzupełnię zalecenia.

Nie Omega6 występuje w nadmiarze w naszej diecie i raczej powinniśmy
ograniczyć spożywanie tych tłuszczy na korzyść Omegi 3 gdyż dla naszego
zdrowia ważny jest też stosunek miedzy tymi tłuszczami.

pozdrowienia A.

pomocy !!!
Re: odchudzanie - dobry przyklad
odchudzanie - dobry przyklad