zgrabniutki brzuszek

1. Data: 2003-09-15 17:49:10

Temat: zgrabniutki brzuszek
Od: "julka" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z moim brzuchem, ogolnie jestem szczupla i nie narzekam na
swoja figure. Problemem jest to, ze jest tlusciutki, a bardzo bym chciala
aby byl plasciutki i w ogole taki zgrabniutki. Nie moge sie pozbyc
tluszczyku na nim, probuje robic brzuszki, ale nie moge za bardzo poniewaz
mam problemy z kregoslupem i po takim wysilku, boli mnie glowa i nie jest
to nic przyjemnego.
Ostatnio kupilam nawet sobie hula- hop, ale tez nie widze zbytniej poprawy.
Moze ktoras z was drogie panie wie jak sobie z tym poradzic, stosowac jakies
kremy wyszczuplajace? moze jakis sport np. plywanie, bieganie?
Dziekuje z gory za wasza pomoc.

Julka

1. Data: 2003-09-15 18:01:28

Temat: Re: zgrabniutki brzuszek
Od: "Karolina" <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julka" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
jakies
> kremy wyszczuplajace? moze jakis sport np. plywanie, bieganie?

Ja polecam plywanie :) dobre na wszystko. Pomoglo mi ogolnie poprawic figure
i kondycje.

Pozdrawiam
Karolina
--
przy odpowiadaniu usuń 'nospam' z mojego adresu :)

1. Data: 2003-09-15 18:06:58

Temat: Re: OT zgrabniutki brzuszek
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@N...net> napisał w

> Ja polecam plywanie :)

A ja polecam _netykietę_ i cięcie cytatów (w szczególności).

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-09-15 18:16:14

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Sep 2003 19:49:10 +0200, julka wrote:

> moze jakis sport np. plywanie, bieganie? Dziekuje z gory za wasza pomoc.
>
> Julka

Ja u siebie zauważyłam dość szybko poprawę po tym jak
pojeździłam na rowerze:)
pozdrawiam - Agata.

1. Data: 2003-09-15 18:37:38

Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julka" napisał w wiadomości
> [...]

Jest taki przyrzad do cwiczen na miesnie brzucha, nie wiem dokladnie jak sie
on nazywa .... cos mi chodzi po glowie, ze TONER czy cus takiego,
reklamowali kiedys w telewizji a jest ogolnie latwo dostepny w sklepach
sportowych i hipermarketach.

Pozdrawiam.
Dagi

1. Data: 2003-09-15 18:55:49

Od: "Karolina" <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Karolina" <k...@N...net> napisał w

> A ja polecam _netykietę_ i cięcie cytatów (w szczególności).
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

A ja w takim razie polecam nerwosol :P

Pozdr.
Karolina

1. Data: 2003-09-15 19:07:38

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@N...net> napisał w

> A ja w takim razie polecam nerwosol :P

Wiesz ... nerwosol naprawdę przestaje juz działać jak patrzę na lamerstwo
;-(
A tak naprawdę to zrobiłam to trochę z rozpędu (bo na psd toczymy właśnie
wielką walkę z cytatami i błędami ort.) i się zapomniałam ;-)))

Choć (to moje prywatne zdanie) tutaj taka walka by się jak najbardziej
przydała bo IMO to jest najbardziej lamerska grupa jaką znam i czasami to mi
jest wstyd, że tyle dziewczyn nie jest w stanie nauczyć się kilku zasad
netykiety.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-09-16 00:52:32

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> jest wstyd, że tyle dziewczyn nie jest w stanie nauczyć się kilku zasad

a moim zdaniem: czasami warto byłoby przemilczeć takie uwagi, gdyż właśnie
one powodują dodatkową zbędną ilość wiadomości na grupie... może po prostu
ignorować takie posty... a dopiero przy większej ilości, od konkretnej
osoby, zwracać jej uwagę?

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-09-16 07:00:30

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> napisał

> [...]
> one powodują dodatkową zbędną ilość wiadomości na grupie... może po prostu
> ignorować takie posty... a dopiero przy większej ilości, od konkretnej

To zaobserwuj ile jest tych 'złych' wiadomości (złe cytowanie, odpisywanie
nad a nie pod, nie zostawianie 'wrotki', błędy otr.) ... mnóstwo tak
naprawdę. Ja każdą swoją taką uwagę oznaczam w temacie OT.
Ileż można ignorować? Przecież uczestniczenie na grupach do czegoś
zobowiązuje (do przestrzegania netykiety) a wiele uczestniczek urody chybo o
netykiecie nie słyszało.

Ale teraz to sobie tylko tak gadam bo nie podejmę sie poprawiania tutaj tak
jak na psd gdzie uczestniczki zgodziły się na taką formę walki.
Choc tutaj by sie baaardzo przydało :-/

Pozdrawiam
MOLNARka ... offtopicznie ;-)

1. Data: 2003-09-16 17:13:00

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> kremy wyszczuplajace? moze jakis sport np. plywanie, bieganie?

Najlepsza jest siłownia. Tam dadzą Ci taki wycisk, że brzuch poprawi się w
ciągu kilku tygodnii. Jednak skoro masz problemy z kręgosłupem, to niestety
nie jest to dla Ciebie. Bieganie chyba będzie w tym przypadku najlepsze,
jednak na efekty będziesz musiała dłużej poczekać. A wszystko z racji tego,
że biegając bardziej wyksztłcają się mięśnie nóg. Natomiast musiałabym
znaleźć ćwiczenie koncentrujące się tylko i wyłącznie na brzuchu. No, i
odradzam piwo. U kobiet, co prawda nie powstaje mięsień piwny, ale tłuszcz i
tak się odkłada, właśnie w okolicach brzucha i bioder.

Elvira

kupilam petrole
pilnie poszukiwana konsultantka z oriflame prosz eo kontakt!
Kredka do paznokci...
Masaże odchudzające?
Garnier-tonik