ziaja

1. Data: 2002-09-30 15:29:06

Temat: ziaja
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdziekolwiek nie jestes, nie czytam, nie slucham - wszyscy pieja na temat
tej firmy. ma b. tanie kosmetyki i mowia, ze rewelacyjne. czy uzywalyscie
cos ziai i mozecie polecic, ze jest dobra?

1. Data: 2002-09-30 15:48:09

Temat: Re: ziaja
Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena"
> gdziekolwiek nie jestes, nie czytam, nie slucham - wszyscy pieja na temat
> tej firmy. ma b. tanie kosmetyki i mowia, ze rewelacyjne. czy uzywalyscie
> cos ziai i mozecie polecic, ze jest dobra?

Krem jogurtowy swietnie nawilza: złuszczająca się płatami skóra posmarowana
tym kremem od razu staje się gładka, jeszcze żaden inny krem tak dobrze
mnie nie nawilżył :-) Kosztuje kilka złotych. No i płyny do higieny
intymnej,
ale tu akurat wolę Lactacyd.
Asia

1. Data: 2002-09-30 16:33:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Sep 2002 17:29:06 +0200, rena <r...@p...pl> wrote:
: gdziekolwiek nie jestes, nie czytam, nie slucham - wszyscy pieja na temat
: tej firmy. ma b. tanie kosmetyki i mowia, ze rewelacyjne. czy uzywalyscie
: cos ziai i mozecie polecic, ze jest dobra?

kupilam sobie z ciekawosci krem z serii Aretina Q (retinol, fitohormony,
przerazic sie mozna :)) - myslalam, ze bedzie strasznie ciezki i dla pan o
przesuszonej skorze w wieku zaawansowanym (bardziej od mojego), a tu prosze
- odkad nastaly chlody, moge spokojnie smarowac nim dolna czesc swego tlustego
ryjka (na czolo jednak za tlusty) i nie swiece sie bardziej niz po
czymkolwiek innym. na efekty jeszcze za wczesnie, ale bede obserwowac pilnie
swoje zalazki zmarch pod katem wygladzania :)
kosztowal symbolicznie, ladnie pachnie, z tej samej serii bardzo chwalony
jest krem na szyje i dekolt.

tonik ogorkowy - bdb, choc odrobine sie klei, ale po chwili przestaje.
odswieza, rozjasnia, ladnie pachnie ogorkiem.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-30 17:02:42

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> gdziekolwiek nie jestes, nie czytam, nie slucham - wszyscy pieja na temat
> tej firmy. ma b. tanie kosmetyki i mowia, ze rewelacyjne. czy uzywalyscie
> cos ziai i mozecie polecic, ze jest dobra?

seria sopot - doskonaly balsam brazujacy, pierwszy "samoopalacz" po
ktorym nie wygladam jak bialo-brazowa zebra. krem - mily i tez daje
kolor. tonik - mily i uspokaja skore.

xx.

1. Data: 2002-09-30 17:05:28

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszyscy pieja na temat
> tej firmy. ma b. tanie kosmetyki i mowia, ze rewelacyjne. czy uzywalyscie
> cos ziai i mozecie polecic, ze jest dobra?

Używałam kiedyś jakichś produktów (daaawno, dawno temu), teraz jedynie
balsamu i kremu brązującego z serii Sopot. Używam ich dlatego, że nieźle
sprawdzają się jako samoopalacz. Nie spodziewam się po nich cudów... bo
same/i pomyślcie... Taki Krem kosztuje ok. 5 zł... część z tego zabiera
hurtownik, część prezwoźnik, część dystrybutor, trochę marży w sklepie,
koncern ziaji też musi na tym zarobić, więc zostaje może jakaś złotówka....
i teraz zastanówcie się jaki krem można zrobić za 1 zł? (krem 100 ml, bo
takie często gęsto ma ziaja) Jakież to bogactwo składników może zawierać
taki krem? I same odpowiedzcie sobie na pytanie czy może być rewelacyjny....

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-30 17:09:29

Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja twarz po kremie jogurtowym wygladala jak buraczek i piekla okropniae a
na ciele pojawily sie czerwone krostki. To bylo wystarczajace zeby kosmetyki
wyladowaly w smieciach. Od tego czasu omijam z daleka i wszystkim odradzam !
Pozdrawaim Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-09-30 17:24:11

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| gdziekolwiek nie jestes, nie czytam, nie slucham - wszyscy pieja na temat
| tej firmy. ma b. tanie kosmetyki i mowia, ze rewelacyjne. czy uzywalyscie
| cos ziai i mozecie polecic, ze jest dobra?

Jak na swoja cene to na pewno jest dobra. Balsam Sopot jest ok ale w moim
przypadku troche brudzi ubrania, nie wiem czemu (pamietam ze Anexxa nie ma
tego problemu :)) ale latwo sie spiera. Uzywalam tez serii TinTin i o ile
tonik i maseczke odradzam to zel do mycia twarzy i peeling sa ok. Co do
kremu to mam mieszane odczucia - jesli juz to tylko na noc, po uzyciu na
dzien swiecilam sie jak zarowka. Tonik ogorkowy jest rzeczywiscie bardzo
dobry, rowniez krem matujacy BioBalans jest ok. Mimo wszystko przerzucam sie
ostatnio na Garniera. Ogolnie jednak polecam, za ta cene warto sprobowac.
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-30 17:49:35

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

sheba wrote:

> [...]
> taki krem? I same odpowiedzcie sobie na pytanie czy może być rewelacyjny....

ale sama mowisz, ze niezle dziala jako samoopalacz. i tak nikt normalny
nie bedzie tego uzywal codziennie, bo kolor uzyska niespotykany w
naturze. moim zdaniem sopot nawilza w sam raz. ale co drugi dzien mozna
uzywac innego balsamu i bedzie super.

drogie nie zawsze znaczy dobre, a tanie - zle. prawda?

xx.

1. Data: 2002-09-30 17:58:36

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kosmetyki
| wyladowaly w smieciach. Od tego czasu omijam z daleka i wszystkim odradzam
!

Uczulenie jest kwestia indywidualna i nie kazdemu musi sie przydarzyc.
Rownie dobrze ten sam kosmetyk moze komus doskonale sluzyc. Tak wiec nie
jest to jeszcze powod by wszystkim odradzac kosmetyki danej firmy.
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-30 18:50:04

Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety uwazam ze w przypadku Ziaji tanie znaczy bardzo zle !
I zdania nie zmienie
Pozdrawiam Kasia
Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

> [...]
> uzywac innego balsamu i bedzie super.
>
> drogie nie zawsze znaczy dobre, a tanie - zle. prawda?

Jakie kolory cieni?
rozmiar ? cz. 2
Wizażystka w Warszawie. [Spam - reklama]
rozmiar ?
typ urody ?