ziaja

1. Data: 2004-01-28 20:31:08

Temat: ziaja
Od: "agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy uzywal ktos moze serii anticellulitowej z ziaji
tzn. peelingu pod prysznic, balsamu do ciala i oliwki do masazu?
Czy to dziala? Bo zapach ma swietny i fajna skore dla mnie zostawia po
posmarowaniu. Moze sie ktos podzielic wrazeniami?
Dziekuje za informacje!

1. Data: 2004-01-28 20:48:38

Temat: Re: ziaja
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to dziala? Bo zapach ma swietny i fajna skore dla mnie zostawia po
> posmarowaniu. Moze sie ktos podzielic wrazeniami?

balska do masazu jest dla mnie beznadziejny, zadnych efektow, a na dodatek
okropnie dlucho sie wchlania, nie mialam czasu tak dlugi czekac wiec
podarwoalam balsam kolezance....
pozdr

!@#$%^& NADGORLIWOSC JEST GORSZA NIZ FASZYM &^%$#@!

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-28 21:01:41

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy to dziala? Bo zapach ma swietny i fajna skore dla mnie zostawia po
> posmarowaniu. Moze sie ktos podzielic wrazeniami?

Koncze wlasnie pierwsze opakowanie peelingu pod prysznic, jestem zadowolona.
Zadnych cud-efektow sie nie spodziewalam. Peeling jak zauwazylas ladnie
pachnie, pozostawia skore gladka i odwiezona. A czy dziala na cellulit? Sam
jako tako, nie, tylko w polaczeniu z masazem zimnymi strumieniami, dieta i
ruchem... a tak przy okazaji czytalam ostanio, artykul o tym jak walczyc z
cellulitem i tam bylo napisane, ze powinno sie codziennie "peelingowac" uda
+ robic masaz zimnym strumieniem wody i dopiero uda sa odpowiednio
przygotowane do wcierania kremu antycellulitowego. Potem mozna obkecic sie
jeszcze folia spozywcza i pod kolderkasie grzac jakies 30 min ponoc sie
lepiej wchlania ...moze sprobuje tak w ktorys weekend :)

Rybka

1. Data: 2004-01-28 21:13:05

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to dziala? Bo zapach ma swietny i fajna skore dla mnie zostawia po
> posmarowaniu. Moze sie ktos podzielic wrazeniami?

Balsam spoko, uzam ze sie dosc szybko wchlania szczegolnie na ciepla skore
tak jak zalecaja po kapieli, ale uzywam rowniez wieczorem na udka i
podrzewam sie poduszka elektryczna zeby to wszystko lepiej wchlonelo i mialo
lepsze efekty :) jak narazie skora jest duzo bardziej gladka a celullitis no
nie wiem.....
oliwke mam ale za oliwkowa i jak skonczy sie balsam to ja pewnie wyczerpie
;)
z peelingu nie korzystalam nie znam efektow

( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)
(''') _'_ (''') KasiaA

1. Data: 2004-01-29 08:40:28

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

agata napisał/-a:

> [...]
> Czy to dziala? Bo zapach ma swietny i fajna skore dla mnie zostawia po
> posmarowaniu. Moze sie ktos podzielic wrazeniami?

uwielbiam ten peeling i za zapach i za gladkosc, i konsystencje :-)
Jak stosowalama regularnie to mialam wrazenie, ze nogi gladsze (pod wzgledem
cellulitisu).
Balsamem jestem troche mniej zachwycona, ale dla uzupelnienia linni
zapachowej to dobry pomysl ;-)
Oliwka najlepiej sie sprawdza w masazu erotycznym ;-), ale dzialania
antycel. nie zauwazylam, ale moze braklo mi cierpliwosci, bo trzebaby
faktycznie masowac dlugo.... ;-)

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-29 21:11:29

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* napisał/a w news:bvagv1$q9f$1@news.onet.pl:

> uwielbiam ten peeling i za zapach i za gladkosc, i konsystencje :-)

O cenie zapomniałaś ;)

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-30 08:57:46

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips napisał/-a:

> O cenie zapomniałaś ;)

Nie :-)
Zakladam, ze jak ktos jest zdecydowany kupic, to cene sprawdzil ;-)
Ale fakt, ze jest rowniez przyjemna jak zapach ;-)

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

Lupież
czy to normalne przy toniku benzacne że...
pytanie o peelingi [AVON]
lakeir do paznokci black
tusze JOOP! na allegro