zielona herbata Yunan firmy Posti

21. Data: 2005-07-13 11:20:26

Temat: Re: zielona herbata Yunan firmy Posti
Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...pl wrote:

> Ja przez jakiś czas kupowałem zieloną herbatą firmy posti, i przyznać muszę,
> że były naprawdę dobre. Ostatnio jednak trafiłem na paczkę, której smak jest
> nie do przyjęcia, w ogóle nie mogłem przełknąc tej herbaty, a paczka leży
> teraz prawie nietknięta od 2 miesięcy. Widocznie pogorszyli się w jakości...
> i jak znam życie to pewnie tak już pozostanie.

A szkoda :/

> A zielona tekkane, faktycznie nawet dobra jest:))

Znalazłeś gdzieś sypką, czy pijesz torebkowaną?

--
Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

22. Data: 2005-07-13 14:14:24

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jul 2005 09:17:20 +0200, Adam Dziendziel
<w...@g...o2.gwiazdka.pl> wrote:

>Niestety, nie miałem przyjemności pić tej "prawdziwej" mięty, tylko
>torebkowane sklepowe. Siostra raz miała ziele w doniczce, ale nie
>dotrwało do zbioru :)

No to radze sprobowac i wtedy ustosunkowac sie od nowa do Liptona :)
Mysle ze mowimy o tej samej, nie sadze aby byla jakas inna zielona z
mieta od liptona, nie pamietam jak wyglada, pijalam jakis czas temu.

--
Sabina

23. Data: 2005-07-13 14:16:03

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jul 2005 10:43:55 +0000 (UTC), <f...@g...pl>
wrote:

>Widocznie pogorszyli się w jakości...
>i jak znam życie to pewnie tak już pozostanie.

Niestety to chyba sie u nas staje tradycja - psucie produktow. Taki
np. keczup z Wloclawka. Zepsuli kompletenie. IMO takie cos powinno byc
karalne!

--
Sabina

24. Data: 2005-07-13 14:27:59

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> napisał(a):

> A szkoda :/

nio

> Znalazłeś gdzieś sypką, czy pijesz torebkowaną?

torebkowaną - czasem też pozwolę sobie na zakup sypkiej z herbaciarni :)

25. Data: 2005-07-16 19:58:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Dziendziel napisał(a):
> Mieszkam w małym mieście, w którym chińczycy nie handlują.
[...]

Kup oryginalną chińską "YUNNAN GREEN TEA GA 903B" jest całkiem znośna do
picia bo wyprodukowana w Chinach.
www.oskartea.com
pozdr. Jerzy

Zupa czosnkowa
sos serowy
Czy ktoś prowadzi bufet na wyższej uczelni?
Re: OT: Wina
za słone kiszone - jak ratować?