zielone buty, zielona koszula do slubu - jakie kolory dalej

1. Data: 2006-02-06 14:01:47

Temat: zielone buty, zielona koszula do slubu - jakie kolory dalej
Od: "Grzegorz K" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
prosze o pomoc w doborze garnituru, krawatu i skarpet do zielonych butow i
zielonej koszuli

za kilka miesiecy mam slub i tak sobie wymyslilismy ze tego dnia bede mial
zielone buty i zielona koszule, ale nie wiem co dalej z ubiorem

prosze o rady

pozdrawiam Grzegorz K

1. Data: 2006-02-06 14:08:08

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz K napisał(a):

> za kilka miesiecy mam slub i tak sobie wymyslilismy ze tego dnia bede mial
> zielone buty i zielona koszule, ale nie wiem co dalej z ubiorem

hm... na to bym nie wpadła....

PS: zielony zielonemu nierówny...

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-02-06 14:26:24

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> hm... na to bym nie wpadła....
>
> PS: zielony zielonemu nierówny...

fakt. jesli chlodny odcien, to ja bym polaczyla z szaroscia - efekt moze
byc ciekawy. BTW ciekawe, gdzie sie kupuje meskie zielone buty do
garnituru - chyba nigdy takich nie widzialam :)

-- kasica

1. Data: 2006-02-06 14:29:59

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> byc ciekawy. BTW ciekawe, gdzie sie kupuje meskie zielone buty do

ja tez mialem z tym problem, ale znalazlem cos takeigo ;)

buty
http://allegro.pl/show_item.php?item=83799296

koszula
http://allegro.pl/show_item.php?item=84622805

buty raczej te, nad koszula musze sie jeszcze zastanowic

pozdrawiam Grzegorz K

1. Data: 2006-02-06 14:37:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl wrote:
> [...]
>
> koszula
> http://allegro.pl/show_item.php?item=84622805
>
> buty raczej te, nad koszula musze sie jeszcze zastanowic

ja bym sie raczej zastanowila nad butami. dosc trudno do
nich cos dobrac moim zdaniem - sa bardzo jasne, w sumie
najlepiej by wygladaly z biela. IMHO buty powinny byc
raczej ciemniejsze od reszty.

-- kasica

1. Data: 2006-02-06 14:53:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> ja bym sie raczej zastanowila nad butami. dosc trudno do
> nich cos dobrac moim zdaniem - sa bardzo jasne, w sumie
> najlepiej by wygladaly z biela. IMHO buty powinny byc
> raczej ciemniejsze od reszty.

Dla mnie mogą być, ale cała reszta w bardzo ciemnej zieleni.
Żadne inne kolory mi do tej "majowej trawki" :) nie pasują.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-02-06 15:00:55

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
>
> koszula
> http://allegro.pl/show_item.php?item=84622805
>
> buty raczej te, nad koszula musze sie jeszcze zastanowic

Osobiscie mam fiola na punkcie zieleni, ale koszula jest zbyt jaskrawa.
Natomiast buty sa przecudne. Ja bym do tych butow dobrala granitur w kolorze
kremu, takie jasne odcienie. koszula chlodna, ciemna zielen a krawat w
zieleni miedzy butami a koszula z dodatkiem zlotych elementow.
Sama do sukni slubnej chce miec zielone badz pomaranczowe dodatki.

Zazula

1. Data: 2006-02-06 15:11:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Dla mnie mogą być, ale cała reszta w bardzo ciemnej zieleni.
> Żadne inne kolory mi do tej "majowej trawki" :) nie pasują.

moze byc trudno o ladny ciemnozielony garnitur, ktory by sie
nie kojarzyl z jakas sluzba mundurowa czy innym kolejarzem :)

no i IMHO te buty to jednak do jasnego (popieram Zazule z
tym kremem). tyle, ze nie kazdemu facetowi jest dobrze w
kremie/bieli. aczkolwiek widzialam jednego, ktoremu bylo
swietnie.

-- kasica

1. Data: 2006-02-06 15:32:06

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> napisał w
wiadomości news:ds7l89$v2u$1@news.onet.pl...

> hm... na to bym nie wpadła....

Ja tak sobie myślę... tak sobie myślę, że niektórzy chcą być już tak
orydinalni, i tak nieprzeciętni, że sami nie wiedzą co mają wymyślić. Dla
mnie ta oryginalność trąca trochę sztucznością. Miałam kiedyś taką
koleżankę, która była już tak oryginalna, że jej się pomysły skończyły. Nie
lubię jakoś ludzi, którzy tak na siłę się chcą wyróżniać. Owszem, ktos może
miec taki styl, ale _dla mnie_ jeśli ktoś idzie w jakichś dziwacznych
kolorach do ślubu (zwłaszcza do kościelnego, bo na cywilnym to różne cuda
bywają, ale od razu zastrzegam, nie jestem "kościelna"), to raczej chce
"szokować".
Jasne, każdy może się ubierać jak chce. Ale ja na takim dziwnym ślubie
czułabym się... dziwnie, gdyby np. mój mąż wyglądał bardziej elegancko i
stosownie niż Pan Młody (tu: w zieleni). Niedługo na ślub będą ludzie
przychodzili w dżinsach i w koszuli w papugi (jeden uczeń przyszedł tak na
maturę, niby nieważne, jak kto wygląda, tylko co ma w głowie, ale jednak
robi to jakieś wrażenie, a ten w dodatku w głowie miał niewiele).

Tak sobie tylko ponarzekałam. Wolnoć Tomku w swoim domku...

Maja

1. Data: 2006-02-06 15:45:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> Ja tak sobie myślę... tak sobie myślę, że niektórzy chcą być już tak
> orydinalni, i tak nieprzeciętni, że sami nie wiedzą co mają wymyślić. Dla
> mnie ta oryginalność trąca trochę sztucznością.
[...]

krotko mowiac: etam.

nie widze nic zlego w tym, ze ktos chce zrobic cos nieprzecietnego
w dzien swojego slubu - w koncu to jest dzien specjalny i dla
wielu jedyny w zyciu.
trzeba spelniac swoje marzenia, a potem jest co wspominac
i na zdjeciach wnukom pokazywac :)

wiec niech zyja zielone buty, pod warunkiem, ze reszta do
nich pasuje... oryginalnosc nie musi miec nic wspolnego z
bezgusciem. jak ktos sie dobrze czuje na szaro, to niech
idzie do slubu na szaro, a jak ma ochote wygladac jak
szczypiorek na wiosne, to czemu nie? w koncu to jego dzien,
jego radosc.

-- kasica

fryzjer- Mokotów
Henna do włosów...
talika odżywka do brwi
depilacja twarzy
[gdzie] w okolicy blizszej i dalszej Wroclawia ośrodek SPA