zielone cienie

1. Data: 2002-12-28 17:16:35

Temat: zielone cienie
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Tak sobie pomyslalam, ze do ciemnozielonej dlugiej spodnicy z tafty i
czarnego gorsetu bedzie pasowal zielono-zloty makijaz. Mam na mysli ciemna
zielen, perlowa. Czy to rzeczywiscie bedzie pasowac? Mam jasna cere, ciepla
tonacja. Oczy koloru niebiesko-szarego. Wlosy sredni braz z jasnymi blond
pasemkami (jeszcze niedawno bylam naturalna blondynka). Maluje sie raczej
kolorami cieplymi-beze, brazy, ale lubie tez sliwke, roze. Natomiast wydaje
mi sie, ze niedobrze wygladam w niebieskich cieniach. W zwiazku z tym moje
pytanie. Jak myslicie, czy bedzie mi ladnie w zielonych i zlotych cieniach?
Jezeli tak, to w poniedzialek wybiore sie do jakiegos sklepu kosmetycznego i
kupie sobie taki kolorek, najlepiej z Inglota (bo tanie i w razie wpadki,
nie bedzie mi szkoda kasy;) A jezeli myslicie, ze bede zle wygladac w takich
kolorach, to jakie pasuja do zieleni? No i do mnie?

Pozdrawiam cieplutko
Ola Mycha:-)

1. Data: 2002-12-28 17:35:14

Temat: Re: zielone cienie
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Mycha" <m...@n...spam> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
takich
> kolorach, to jakie pasuja do zieleni? No i do mnie?

Moim skromnym zdaniem: zestaw super
Ilona

1. Data: 2002-12-28 19:03:02

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości
> Witam,
> Tak sobie pomyslalam, ze do ciemnozielonej dlugiej spodnicy z tafty i
> czarnego gorsetu bedzie pasowal zielono-zloty makijaz.

Nie powinno byc najgorzej chociaz w zlocie mozesz wygladac blado - chyba ze
jestes bardzo opalona to tak:-)
Pomysl jeszcze nad kombinacja srebro + zszarzala, przydymniona zielen. Taki
szary mech bedzie lepiej wygladal do niebiesko-szarych oczu niz ciemna
zielen a srebro na pewno lepiej niz zloto. Sliwka z zielenia tez pieknie
moze wygladac - w seforze widzialam taki makijaz YSL ...:-)
Jak nie masz oporow, idz do jakiejs duzej perfumerii i pomaluj jedno oko w
tonacji chlodnej drugie w cieplej i porownaj - w sztucznym oswietleniu
najlepiej bo pewnie takie bedzie na sylwestra (zawsze potem mozesz zmazac
makijaz a to najlepszy i najtanszy sposob zebys sie przekonala w czym Ci
bedzie lepiej).
A tak swoja droga to przez internet zawsze bezpieczniej doradzic zimne
kolory bo i tak ponad 80% polek to typ chlodny:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-28 19:14:12

Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola Mycha <m...@n...spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:auklu0$d6a$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam cieplutko
> Ola Mycha:-)
>
> Proponuje nie szalec zbytnio z kolorami.W tym roku kroluje zasada albo
makijaz albo stroj- prosze nie przesadzac z blyskotliwoscia:) Mozna rownie
dobrze uzyc samego zlota z eyelinerem koloru ciemnej zieleni badz czarnym
(prosze tylko nie przesadzac z gruboscia kreski).Zycze milej zabawy!!

1. Data: 2002-12-28 20:15:38

Od: "Michu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message

> [...]
> A tak swoja droga to przez internet zawsze bezpieczniej doradzic zimne
> kolory bo i tak ponad 80% polek to typ chlodny:-)

zdecydowanie popieram komplet- zielen plus srebro. faktycznie w zlotym
mozesz wygladac blado a w dodatku moze troszke tak nie za bardzo ta zielen i
zloto...ja od dluzszego czasu na wyjscia uzywam zieleni(ale wlasnie
przydymionej a nie wscieklej) i do tego srebro. zestaw super.gwarantuje:)
pozdrawiam ewa

aerobik - pytanko ?
kwasy owocowe
przerzedzone brwi