zielone paznokcie :(

1. Data: 2004-05-21 21:57:41

Temat: zielone paznokcie :(
Od: "Inga W-wa" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blagam poradzcie mi co mam zrobic aby pozbyc sie zieleniny jaka wyszla mi
pod tipsami. Oczywiscie tipsy zdjelam, a paznokcie sa w agoni :((( Czy moge
na ta zielenine (oczywiscie usunieta pilniczkiem maksymalnie jak tylko sie
dalo) znow nalozyc akryl? Manikiurzystka powiedziala ze sa to beztlenowce.
Cokolwiek to moze oznaczac niestety wlazlo na plytke paznokcia :( Prosze
poradzcie co z tym fantem dalej zrobic.
Z gory dziekuje za pomoc.
Inga

1. Data: 2004-05-21 22:12:08

Temat: Re: zielone paznokcie :(
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Inga W-wa" <i...@n...tenbit.pl> wrote in message
> [...]
> Cokolwiek to moze oznaczac niestety wlazlo na plytke paznokcia :( Prosze

isc do dermatologa.

iwon(k)a

1. Data: 2004-05-21 22:20:10

Od: "Inga W-wa" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem, nie jest to tylko moja przypadlosc bo razem ze mna tipsy
zakladala sobie moja siostra i jej wyszlo jeszcze gorzej. Jest to z
pewnoscia wina manikiurzystki, a co mi poradzi dermatolog?

1. Data: 2004-05-21 22:20:39

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-21 22:24:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, nie jest to tylko moja przypadlosc bo razem ze mna tipsy
> zakladala sobie moja siostra i jej wyszlo jeszcze gorzej. Jest to z
> pewnoscia wina manikiurzystki, a co mi poradzi dermatolog?

napisalas, iz za wyglad plytki paznokciowej podejrzewane sa beztlenowce.
poradzic sobie moze z nimi lekarz.

iwon(k)a

1. Data: 2004-05-21 22:26:46

Od: DoubleTwain <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, nie jest to tylko moja przypadlosc bo razem ze mna tipsy
> zakladala sobie moja siostra i jej wyszlo jeszcze gorzej. Jest to z
> pewnoscia wina manikiurzystki, a co mi poradzi dermatolog?

Dermatolog pomoze Ci przepisujac leki (bakteriobojcze lub grzybobojcze -
zalezy od zakazenia).
Kobieto, wylecz to chorobsko paznokci, bo musisz miec ladne rece - moze
uroda przyniesie Ci pieniadze w zyciu, bo intelekt raczej nie.

MSPANC.

--
DT

"Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale
chcą znać kurs." (Dyonizy Hugo Steinhaus)

1. Data: 2004-05-21 22:28:09

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inga W-wa wrote:

> No nie wiem, nie jest to tylko moja przypadlosc bo razem ze mna tipsy
> zakladala sobie moja siostra i jej wyszlo jeszcze gorzej. Jest to z
> pewnoscia wina manikiurzystki, a co mi poradzi dermatolog?

Przede wszystkim powie, co to jest -- akurat to, co twierdzi tipserka
jest mało znaczące, bo ona nie ma wykształcenia, aby diagnozować
jakiekolwiek zakażenia. Jeśli sama na widok Twoich paznokci nie odesłała
Cię do lekarza, to znaczy, że jest wyjątkowo nieodpowiedzialna (może
nieudolnie próbuje zatuszować swój błąd?) Musisz iść do lekarza (Twoja
siostra też), zdiagnozować co dokładnie Ci się przytrafiło i rozpocząć
leczenie. Do tego czasu zostaw paznokcie w spokoju, nie nakładaj
niczego, a już na pewno nie tipsów.

PS. Odpowiadaj _pod_ listem.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-22 08:30:09

Od: DoubleTwain <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby moj intelekt byl jak moje paznokcie to z cala pewnoscia nie robilabym
> nic innego jak kopanie dolow na ulicy

No wiec tym bardziej warto isc do lekarza, gdyz moze poprawi kondycje
Twoich paznokci.

Kopania rowow nie polecam, bo to meczace jest.

DT

1. Data: 2004-05-22 08:31:04

Od: "Inga W-wa" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-22 09:58:54

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:
> [...]
> Musisz iść do lekarza (Twoja siostra też), zdiagnozować co dokładnie
> Ci się przytrafiło i rozpocząć leczenie. (...)

A jeśli lekarz stwierdzi że przyczyna choroby leży po stronie
manicurzystki (brak higieny w gabinecie), weź od niego zaświadczenie i
pokaż je "winowajczyni". Niech Ci zwróci koszty leczenia. Jeśli będzie
się wzbraniała to zgłoś sprawę w sanepidzie, federacji konsumentów itp.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

podkolanówki i popękane naczynka
Soraya, Kuracja Dotleniająca - krem na dzień.
polecam peeling...
kaszaki
kawa rozpuszczalna siup do wannny!