ziemista cera

1. Data: 2005-06-23 17:13:12

Temat: ziemista cera
Od: "marcin" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam niezdrowo wygladajaca rozowo-ziemista cere. Jak sprawic aby miala ona
lepszy wyglad? Mam 21 lat, nie pale.

1. Data: 2005-06-23 17:31:01

Temat: Re: ziemista cera
Od: "Magda" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Kiedys miala ten sam problem mimo ze jestem dziewczyna ;PP. Po pierwsze
powinienes zastosowac peeling, polecam serie Nivea Visage Young i maseczke
rowniez z Nivei Visage Young. Jezeli nie masz problemow z tradzikiem to
najwazniejsze jest nawilzanie cery. Osobiscie (sama stosuje i goraco
polecam) kosmetyki wyzej wymienionef firmy.:)) Pierwsze efekty zauwazysz juz
po jednym zastosowaniu.
Pozdrawiam

1. Data: 2005-06-23 18:02:17

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin napisał(a):
> Mam niezdrowo wygladajaca rozowo-ziemista cere. Jak sprawic aby miala ona
> lepszy wyglad? Mam 21 lat, nie pale.

dużo snu, dużo ruchu na świeżym powietrzu, racjonalne regularne
odżywianie, sok z marchewki 1-2 szklanki dziennie,

krótko mówiąc - to prostsze niż sie wydaje ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-24 00:11:49

Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jun 2005 19:13:12 +0200, marcin napisał(a):

> Mam niezdrowo wygladajaca rozowo-ziemista cere. Jak sprawic aby miala ona
> lepszy wyglad? Mam 21 lat, nie pale.
>
> pozdrawiam
Napisz dokładniej jaką masz cerę wtedy będziemy radzić.
Napisz czy coś stosujesz?

pozdr.
Piotr

1. Data: 2005-06-24 01:23:20

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@s...net> napisał(a):

> [...]
> rowniez z Nivei Visage Young. Jezeli nie masz problemow z tradzikiem to

Przy trądziku jest równie ważne co przy jego braku. Nawet ważniejsze, bo
większość preparatów przeciwtrądzikowych potwornie wysusza...

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-06-24 17:36:21

Od: "marcin" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr.J" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Napisz dokładniej jaką masz cerę wtedy będziemy radzić.
> Napisz czy coś stosujesz?

Witam
Mam cere mieszana - tlusta w okolicach nosa i czola oraz sucha w pozostalych
partiach. Nie mam problemow z tradzikiem. Najbardziej niezadowolony jestem z
jej kolorytu - jest blado-rozowo-szara. Stosuje jedynie tonik oczyszczajacy
pory - na nos i okolice. Nie wiem jednak co zastosowac aby nadac jej
bardziej zdrowa barwe.

dziekuje za wszelkie wskazowki
pozdrawiam grupowiczow

zapach prady