ziemniaki w polu gniją

1. Data: 2009-11-18 09:32:19

Temat: ziemniaki w polu gniją
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniaki w polu gniją, a w sklepach są już po złotówce.
Deszowa aura opóźnia wykopki.
Nadchodzi era makaronu.
Jak to się odbije na psychice konsumentów - trudno przewidzieć,
wszak "czym się {ziemniaku} odżywiasz - tym się stajesz"

pozdrawiam cieplutko już nie ziemniaków, a jeszcze nie makaronów. ;D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
Uwaga: crosspost!

2. Data: 2009-11-18 09:46:52

Temat: Re: ziemniaki w polu gniją
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko....zostanę Championem!!! (gatunek jabłka pożerany obecnie przeze mnie
w dużej obfitości) :-))))
MK

PS. Znaczy będę nadawać się na wystawy psów rasowych? Hmm....

3. Data: 2009-11-18 09:52:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pożerając jabłuszka stajesz się jabłuszkiem: apetyczna, pachnąca,
słodka i kwaśna równocześnie, gładka, ponętna.
chech,, szczęściarzem będzie kto Cię skosztuje :(
pozdrawiam sadowniczo-ogrodniczo ;)
Edi

4. Data: 2009-11-18 09:54:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każde ponętne jabłuszko ma swojego wypasionego robala.....
MK

5. Data: 2009-11-18 09:58:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwłaszcza to jabuszko nabrzmiałe sokami i wilgotne w środku ;D
Edi

6. Data: 2009-11-18 10:00:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, są sprawy na niebie i ziemi...niegodne filozofów, że sparafrazuje Pana
Kanta.

7. Data: 2009-11-18 10:08:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś grupowicz "sky" podniecał się cytowaniem Mickiewicza
w temacie, że jest coś o czym się nie mówi, a i tak wszyscy wiedzą
o co chodzi. Tu filozofia jest niezbędna aby się domyślić. ;)
Tzw. "głupki" nie potrafią się domyślać czyt: czytać między wierszami. :-)
PS. Oczywiście pisząc "głupki" nie mam kogoś konkretnie na myśli.
Piszę ogólnie. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

8. Data: 2009-11-18 10:11:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami "udawanie głupka" jest najlepszą, mozliwą strategią. MK

9. Data: 2009-11-18 10:19:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> Czasami "udawanie głupka" jest najlepszą, mozliwą strategią. MK

Zgadzam się. W 100%. Pozdrawiam, Edi :)

10. Data: 2009-11-18 10:22:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i mnie...załatwił :-))).