zimno

1. Data: 2004-03-21 13:18:00

Temat: zimno
Od: "kairos" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
zoviraxu,szukam troche tańszego.

1. Data: 2004-03-21 13:26:49

Temat: Re: zimno
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Mar 2004 14:18:00 +0100, kairos <k...@p...onet.pl> wrote:
: Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
: zoviraxu,szukam troche tańszego.

mnie zovirax nie pomaga wcale :(
innych nie znam.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-21 14:02:35

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
> zoviraxu,szukam troche tańszego.

jest cos takigo jak antyvir - tanszy odpowiednik

Joasia

1. Data: 2004-03-21 14:15:09

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kairos <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:

> Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
> zoviraxu,szukam troche tańszego.

Dobry i chyba tańszy jest Vratizolin.
Mi pomaga :)

Pozdro
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-03-21 14:26:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kairos" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
> zoviraxu,szukam troche tańszego.

najlepiej zazyc tbl zoviraxu, bo masci slabo pomagaja.

iwon(k)a

1. Data: 2004-03-21 14:38:07

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
>zoviraxu,szukam troche tańszego.
zapytaj w aptece
na mnie nie działają domowe sposoby więc nie ich polecam używam oprócz
zowiraksu haskovir lub vratizolin nie sa najgorsze
najlepsza rada to wysypiaj sie, pij mleko, nie przemęczaj się, nie
przesadzaj z alkoholem i w ogóle żyj zdrowo!

Justyna

1. Data: 2004-03-21 17:28:20

Od: Asik <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kairos napisał:
> Ach ta diabelska febra,jaki znacie najskuteczniejszy środek,oprócz
> zoviraxu,szukam troche tańszego.

Polecam Sonol, mnie pomaga, koszt: okolo 3,00 zł

1. Data: 2004-03-21 20:09:39

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najtańszym dokładnym odpowiednikiem zowiraxu jest Hacovir (jest tez większy
od zowiraxu).
z leków o innym składzie ale też skutecznych: Vratizolin.

1. Data: 2004-03-22 05:44:00

Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy:

> najtańszym dokładnym odpowiednikiem zowiraxu jest Hacovir (jest tez
> większy od zowiraxu).

ku ścisłości: Hascovir :)

> z leków o innym składzie ale też skutecznych: Vratizolin.

Też polecam Vratizolin.

--
pozdrawia żona
"I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think

1. Data: 2004-03-22 13:16:54

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> najtańszym dokładnym odpowiednikiem zowiraxu jest Hacovir (jest tez
większy
> od zowiraxu).
> z leków o innym składzie ale też skutecznych: Vratizolin.

Potwierdzam - Vratizolin jest skuteczny na to paskudztwo.
Ale jesli nie pomagaja te wszystkie preparaty, masci i kremidla, a zimno
powraca czesto, to dobrze jest skontaktowac sie z dermatologiem.
Moze nawet zrobic posiew ze zmiany, bo czesto sa one nadkazane przez
bakterie i dlatego ciezko je wygoic. U mnie tak bylo wlasnie i dopiero
kuracja Zovirax + masc detromycynowa pomogla zaleczyc skutecznie nawracajaca
opryszczke. Na sotre stany sa tez tabletki na recepte typu np. Heviran.
I radze nie kierowac sie reklama i nie kupowac kasku - za drogo wychodzi ;)
Pozdrawiam
Misia

Jabu`she kto używał?
znowu wit E :)