zimny prysznic

1. Data: 2004-04-23 14:17:49

Temat: zimny prysznic
Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam że zimny prysznic ma dobry wpływ na cellulit (nie cellulitis? ;)).
Ale mam jedno pytanie: czy zapobiega on powstawaniu pomarańczowej skórki
czy likwiduje już tę będącą?
I jeszcze jedno: czy ma on jakieś właściwości spalające tkankę tłuszczową?

pozdrawiam
klee

1. Data: 2004-04-23 14:26:18

Temat: Re: zimny prysznic
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam że zimny prysznic ma dobry wpływ na cellulit (nie cellulitis?
;)).

tak poprawia ukrwienie całego ciała i skóry

> Ale mam jedno pytanie: czy zapobiega on powstawaniu pomarańczowej skórki
> czy likwiduje już tę będącą?

myslisz ze która kolwiek z nas miała cellulit gdyby woda zapobiegała i
leczyla cellulit?
chyba raczej nie ,nie likwiduje i sam nie zapobiega.

> I jeszcze jedno: czy ma on jakieś właściwości spalające tkankę tłuszczową?

czy którakolwiek z nas miała by 20 kg nadwagi gdyby ..... na spalanie
tłuszczu polecam odpowiednia diete i ruch.
p.

1. Data: 2004-04-23 16:18:20

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

klee wrote:
> [...]
> pomarańczowej skórki czy likwiduje już tę będącą?
> I jeszcze jedno: czy ma on jakieś właściwości spalające tkankę

Wydaje mi się, że zimny prysznic raczej niczego Ci nie zlikwiduje ( z tkanką
tłuszczową łącznie), ale na pewno skutecznie pobudzi krążenie i zadziała
masująco.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-23 18:50:34

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłuszczową łącznie), ale na pewno skutecznie pobudzi krążenie i zadziała

Daje to podobny efekt jak po kremie na cellulit - skóra się ujedrnia i
wygladza, czyli mniej widac. Napewno działa to dobrze, choć w niewielkim
stopniu, bo skora musi sie wtedy sama i ogrzać i spala przy tym troche
tłuszczu - moze niewiele, ale efekt doskonalszy niz po goracej kapieli,
przynajmniej wizualnie!
Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2004-04-23 19:26:36

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pobudza krążenie, czyli walczy z jedną z przyczyn powstawania celulitu

1. Data: 2004-04-26 17:50:31

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> myslisz ze która kolwiek z nas miała cellulit gdyby woda
> zapobiegała i leczyla cellulit?
> chyba raczej nie ,nie likwiduje i sam nie zapobiega.

Ale poprawia kondyncję skóry. W zasadzie to nic nie jest w stanie
zlikwidować cellulitu, ale niektóre rzeczy są w stanie zminimalizować
problem.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

sama natura na skore :P
Cos przeciw sennosci
Basen niby samo zdrowie... wzmocneinie odpornosci
Dziewczyny pomocy!!! Nowa fryzura :(((
stanik bez ramiaczek 75E/F (ewentualnie 80D) - jest jakas szansa?