Re: zle dawkowanie heviranu - co teraz?

From: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zle dawkowanie heviranu - co teraz?
Date: Mon, 09 Feb 2009 11:33:28 +0100

Artur wrote:

> witam,
>
> jakis czas temu w zwiazku z nawracajaca obfita opryszka lekarz zalecil mi
> stosowanie Heviranu w dawce 2 x 400mg, niestety bralem wtedy inne leki i
> zeby nie obciazac watroby postanowilem poczekac kilka tygodni. W
> miedzyczasie zapomnialem jaka dawke mam brac, cos mi sie ubzduralo, ze 1 x
> 200 i od pieciu dni przyjmuje taka dawke. Dzis znalazlem stara kartke od
> lekarza i juz wiem, ze popelnilem blad, co teraz? zwiekszyc dawke?
> odstawic lek na jakis czas i zaczac od nowa czy jakos zmodyfikowac dawke?

wrocic do lekarza, moze tez odwiedzic innego.
heviran opryszczki nie 'zaleczy' a jedynie ukryje.
zalecznie mozna uzyskac jedynie przecinajac nerwy obwodowe, co
efektywnie 'odetnie' wirusa od ukladu nerwowego. inaczej powolnie 'wspina'
sie on wzdluz neuronow i w koncu moze dotrzec w nieciekawe miejsca, a
generalnie bedzie wracac.
zreszta moze sa jakies mniej inwazyjne metody na to, od takich spraw sa
lekarze a nie elektrycy ;)

generalnie tez zdaje sie organizm powinien sobie poradzic z objawami
opryszczki sam, znam sporo osob z opryszczka stad troche znam temat, i
wiekszosc 'zwalcza' wirusa po prostu nie dopuszczajac do zapasci ukladu
immuno. jesli maja za duzo stresu, zle jedzenie , jakas inna infekcje -
pojawia sie wysypka. chociaz tez nie tak od razu.