zle dawkowanie heviranu - co teraz?

1. Data: 2009-02-06 13:36:35

Temat: zle dawkowanie heviranu - co teraz?
Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

jakis czas temu w zwiazku z nawracajaca obfita opryszka lekarz zalecil mi
stosowanie Heviranu w dawce 2 x 400mg, niestety bralem wtedy inne leki i
zeby nie obciazac watroby postanowilem poczekac kilka tygodni. W
miedzyczasie zapomnialem jaka dawke mam brac, cos mi sie ubzduralo, ze 1 x
200 i od pieciu dni przyjmuje taka dawke. Dzis znalazlem stara kartke od
lekarza i juz wiem, ze popelnilem blad, co teraz? zwiekszyc dawke? odstawic
lek na jakis czas i zaczac od nowa czy jakos zmodyfikowac dawke?

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

2. Data: 2009-02-06 17:44:55

Temat: Re: zle dawkowanie heviranu - co teraz?
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza i juz wiem, ze popelnilem blad, co teraz? zwiekszyc dawke?
> odstawic lek na jakis czas i zaczac od nowa czy jakos zmodyfikowac dawke?

Przyjmowanie 2x400 ma taki sens jak przyjmowanie 1x400. Heviran przyjmuje
sie 5x dziennie.

Poza tym jakie masz wskazania do przyjmowania heviranu w chwili obecnej?

3. Data: 2009-02-06 18:48:19

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przyjmowanie 2x400 ma taki sens jak przyjmowanie 1x400. Heviran przyjmuje
> sie 5x dziennie.

lekarz zalecil mi 2 x 400 przez 2 miesiace co mialo zaleczyc wirusa na jakis
rok

> Poza tym jakie masz wskazania do przyjmowania heviranu w chwili obecnej?

caly czas takie same, czeste i obfite ataki opryszczki wargowej

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

4. Data: 2009-02-06 20:04:09

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> lekarz zalecil mi 2 x 400 przez 2 miesiace co mialo zaleczyc wirusa na
> jakis rok

Nie spotkałem się z takim zaleceniem.

5. Data: 2009-02-09 10:33:28

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur wrote:

> [...]
> lekarza i juz wiem, ze popelnilem blad, co teraz? zwiekszyc dawke?
> odstawic lek na jakis czas i zaczac od nowa czy jakos zmodyfikowac dawke?

wrocic do lekarza, moze tez odwiedzic innego.
heviran opryszczki nie 'zaleczy' a jedynie ukryje.
zalecznie mozna uzyskac jedynie przecinajac nerwy obwodowe, co
efektywnie 'odetnie' wirusa od ukladu nerwowego. inaczej powolnie 'wspina'
sie on wzdluz neuronow i w koncu moze dotrzec w nieciekawe miejsca, a
generalnie bedzie wracac.
zreszta moze sa jakies mniej inwazyjne metody na to, od takich spraw sa
lekarze a nie elektrycy ;)

generalnie tez zdaje sie organizm powinien sobie poradzic z objawami
opryszczki sam, znam sporo osob z opryszczka stad troche znam temat, i
wiekszosc 'zwalcza' wirusa po prostu nie dopuszczajac do zapasci ukladu
immuno. jesli maja za duzo stresu, zle jedzenie , jakas inna infekcje -
pojawia sie wysypka. chociaz tez nie tak od razu.

6. Data: 2009-02-11 16:25:07

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
napisal w wiadomosci news:gmp155$13t$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> immuno. jesli maja za duzo stresu, zle jedzenie , jakas inna infekcje -
> pojawia sie wysypka. chociaz tez nie tak od razu.

no ja tez staram sie nie dopuszczac do wysypki ale nie zawsze sie da, u mnie
czasem wystarczy, ze zadrapie lekko usta suwakiem przy ubieraniu bluzy... a
przy wiekszym obciazeniu organizmu potrafi mi zapaskudzic obie wargi i nos

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

jak to jest z ta oslona antybiotykowa?
Czosnek i jego negatywne działanie
Bóle kręgosłupa