Czosnek i jego negatywne działanie

1. Data: 2009-02-06 13:17:29

Temat: Czosnek i jego negatywne działanie
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

Wolę stosować naturalne środki bakteriobójcze.

Czy czosnek ma jakieś negatywne działanie na organizm?
Czy w czasie kuracji czosnkowej, czosnek równie skutecznie jak
antybiotyki wybija florę bakteryjną?
Czy powinno się zażywać jakieś naturalne źródła bakterii mlekowych, typu
kefir, jogurt (ja wiem, że jedna ampułka z bakteriami to 5, 7 dużych
jogurtów)?

zyga

2. Data: 2009-02-06 21:21:10

Temat: Re: Czosnek i jego negatywne działanie
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy powinno się zażywać jakieś naturalne źródła bakterii mlekowych, typu
> kefir, jogurt (ja wiem, że jedna ampułka z bakteriami to 5, 7 dużych

Myślę, że najlepiej odpowie Ci ta strona:
http://organika.w.interia.pl/cebula.txt

Pozdrawiam !
WOJO

3. Data: 2009-02-06 21:51:11

Od: Jax <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czosnek to super środek i z powodzeniem stosuję go zamiast trujących
chemikaliów gdy się przeziębię oraz profilaktycznie.

Tak w ogóle to twoje pytanie jest jakby na puszczy, bo niby co Ci mają
odpowiedzieć lekarze (a może nawet naukowcy) którzy takimi drobiazgami jak
czosnek sobie główek nie będą zawracać.

z totaliztycznym salutem
Jax

4. Data: 2009-02-06 22:12:40

Od: mt <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja stara wersja zre to gowno i cebule w iloscioach hurtowych i byc
moze dzieki temu w wieku ponad 60 lat daje rade niewyzytej 40.

5. Data: 2009-02-06 22:42:49

Od: Dusiołek <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2009-02-06 14:17, zaraz za gubiącą igły choinką z balkonu poleciał,
podrzucony przez świętego Mikołaja, pokemon zwany 'Zygmunt M. Zarzecki',
który wbiwszy się w rozmiękły trawnik, jadowicie wysyczał:

> Wolę stosować naturalne środki bakteriobójcze.

Pamiętaj tylko, że niektórych można oślepnąć...

> Czy czosnek ma jakieś negatywne działanie na organizm?

Czosnek obniża ponoć ciśnienie. Nie wiem
jak bardzo, zależy to pewnie od organizmu
i ilości spożytych ząbków pachnidełka.
I nie jestem pewien, czy to raczej nie zaleta...

--
Dusiołek
Podlej moje drzewko: http://dusiolek.posadzdrzewo.pl

6. Data: 2009-02-06 23:25:00

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek pisze:
> [...]
> jak bardzo, zależy to pewnie od organizmu
> i ilości spożytych ząbków pachnidełka.
> I nie jestem pewien, czy to raczej nie zaleta...

Głównym działaniem niepożądanym jest fetor ex ore.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie