jak to jest z ta oslona antybiotykowa?

1. Data: 2009-02-06 13:21:20

Temat: jak to jest z ta oslona antybiotykowa?
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lkearze zalecaja brac leki typu tribiotic, jak sie bierze antybiotyk.
spotkalam sie z opinia lekarza, ze te tribiotyki itp. to pic na wode i
fotomontaz. ze dziala jedynie jakikolwiek jogurt naturalny, bez cukru i
dodatkow, 2 male kubeczki dziennie, jedzone z zachowaniem odstepu od
antybiotyku. nie przepadam za takim "lysym" jogurtem, ale jesli tylko on
dziala?.... grzybicy jelit nie chcialabym sie nabawic. jakie sa easze opinie
i doswiadczenia?

2. Data: 2009-02-06 17:58:20

Temat: Re: jak to jest z ta oslona antybiotykowa?
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> antybiotyku. nie przepadam za takim "lysym" jogurtem, ale jesli tylko on
> dziala?.... grzybicy jelit nie chcialabym sie nabawic. jakie sa easze

Podawanie probiotyków jako tzn "leków osłonowych" w czasie
antybiotykoterapii nie ma mocnych podstaw naukowych.
Mocniejsze sa wskazania jezeli chodzi o leczenie ostrych biegunek
szczególnie u dzieci. Tutaj najmocniejsze papiery maja preparaty zawierajace
szcezpy Lactobabacillus rhamnosus i Saccharomyces boulardii. Co ciekawsze
ten drugi to nie bakteria tylko grzyb. Nazw preparatów nie podaje bo mi nikt
nie płaci za reklamę :-).
IMHO histeria wokół probiotyków słuzy głównie nabijaniu kabzy producentów.
Co nie znaczy, że w wybranych przypadkach ich stosowanie nie jest
uzasadnione. Ale tylko w niekórych.

3. Data: 2009-02-06 20:51:15

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał/a:
> [...]
> dziala?.... grzybicy jelit nie chcialabym sie nabawic. jakie sa easze opinie

Lakcid w ampułkach. Poczytaj gdzieś w internecie ulotkę.

Preparat stosowany w czasie i po antybiotykoterapii, przy biegunkach,
profilaktycznie dla utrzymania prawidłowego składu mikroflory jelitowej.
Zawiera trzy żywe szczepy bakterii Lactobacillus rhamnosus, wchodzące w
skład normalnej, fizjologicznej flory bakteryjnej przewodu pokarmowego
człowieka.

--
animka

4. Data: 2009-02-06 21:16:55

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
m. napisał/a:
>Lakcid w ampułkach. Poczytaj gdzieś w internecie ulotkę.

wszystkie te ulotki gwarantuja cudowne dzialanie, wiec to dla mnie zaden
wyznacznik:(

5. Data: 2009-02-07 03:07:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." napisał:

> lkearze zalecaja brac leki typu tribiotic, jak sie bierze
> antybiotyk. spotkalam sie z opinia lekarza, ze te tribiotyki
> itp. to pic na wode i fotomontaz. ze dziala jedynie jakikolwiek
> jogurt naturalny,

Taki z miesięcznym terminem ważności? :) (sprawdź)
Preparaty probiotyczne są przynajmniej standaryzowane.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-02-07 17:26:38

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki z miesięcznym terminem ważności? :) (sprawdź)

jest to jakis argument:)

> Preparaty probiotyczne są przynajmniej standaryzowane.

a czy wszystkie sa sobie rowne?

7. Data: 2009-02-08 04:11:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." napisał:

> a czy wszystkie sa sobie rowne?

Zawierają różne szczepy, a niektóre również dodatek prebiotyku - np.
inuliny.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-02-08 09:26:20

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawierają różne szczepy, a niektóre również dodatek prebiotyku - np.
> inuliny.

ale to czym sie kierowac przy wyborze? rodzajem antybiotyku?

Czosnek i jego negatywne działanie
Bóle kręgosłupa
ropny katar - czy biec do lekarza ?
Male skurcze w konczynach.