złe zachowania nabyte w przedszkolu {długie}

31. Data: 2006-10-26 05:51:54

Temat: Re: złe zachowania nabyte w przedszkolu {długie}
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna S" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ehnvvh$l27$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chyba trudno ci się przyznać przed samą sobą, że wina za taki stan leży po
> twojej stronie,nie zwalaj winy na przedszkole, oni robią wszystko,żeby
> dzieci czuły się tam bezpiecznie,harują iwychowują nasze dzieci, dzięki im
> za to

Jesteś pewna, że masz rację jeśli chodzi o wszystkie przedszkola i wszystkie
przedszkolanki w Polsce. Na jakiej podstawie?
W którym miejscu MadziaMa tak bardzo zawiniła?

--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

32. Data: 2006-10-26 18:31:26

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Oct 2006 17:31:58 +0200, Gra?yna S napisał(a):

> Chyba trudno ci si? przyznaae przed sam? sob?, ?e wina za taki stan le?y po
> twojej stronie,nie zwalaj winy na przedszkole, oni robi? wszystko,?eby
> dzieci czu?y si? tam bezpiecznie,haruj? iwychowuj? nasze dzieci, dzi?ki im
> za to
> ,u?ytkownik "El?bieta" <w...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

Zacytowałam tak jak gbyło, imam pytanie, Grażyna, komu Ty odpowiadasz??

Ja nie zwalam winy na przedszkole, bpo moje dziecko jż szczęśliwie dwa lata
w szkole i na jego panią złego słowa powiedzieć nie mogę ;-)
--
Elżbieta

Metody wpływu na bliskich
Pasowanie na zerówkowicza?
Dzieci uczą się tego, czego doświadczają...
moje dziecko boi się wody!!
ortodonta Wwa