zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki

1. Data: 2005-08-31 19:04:42

Temat: zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki
Od: "p" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki

2. Data: 2005-08-31 22:00:07

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
> zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki

smacznego

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-09-01 05:13:21

Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki

już widzę babcie z rentą 500 zł -> rejestrujące
się na izbie przyjęć.
kolejny magik :)

4. Data: 2005-09-01 06:53:52

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki
Jestem przeciw.
Mielibyśmy tak jak w Ameryce: co trzecia porada lekarska jest błędna,
a w szpitalach tyle błędów, że lepiej tam wogóle nie wchodzić (przerażające
dane o błędach lekarskich, z bodajże styczniowego numeru Vilcacory, ale chyba z
zeszłego roku).

5. Data: 2005-09-01 07:04:09

Od: "bio" <m...@...oo> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(przerażające
> dane o błędach lekarskich, z bodajże styczniowego numeru Vilcacory, ale

Bo tam te bledy wychodza na jaw, a w Polsce pod dywanikiem laduja.

6. Data: 2005-09-01 07:45:44

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stokrotka" <p...@o...pl> writes:

> Mielibyśmy tak jak w Ameryce: co trzecia porada lekarska jest błędna,

A u nas co druga.

MJ

7. Data: 2005-09-01 09:09:27

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mielibyśmy tak jak w Ameryce: co trzecia porada lekarska jest błędna,
> a w szpitalach tyle błędów, że lepiej tam wogóle nie wchodzić (przerażające
> dane o błędach lekarskich, z bodajże styczniowego numeru Vilcacory

IMVHO amerykańska częstość błędów nie jest pochodną systemu opieki
zdrowotnej, a już na pewno nie prywatności szpitali, ale po części wynika
ze stosunku do prawa (o tym ciekawie Aredt pisała, ale to zupełnie inna
bajka; sam spotkałem się z historią amerykańskiego studenta w Polsce, kt.
zgłosił na policję, że kolega książki nie oddał; NB Nasz Kochany Naród
takie pieniactwo, podobnie jak inne negatywne cechy, bardzo łatwo
importuje), a w części z nadmiaru chętnych do 'pomocy' prawników. Do tego
anglosaski system prawny na takie zabawy jest mało odporny.

Co do tematu - nie bójmy się tego słowa - flejma, to rychła prywatyzacja
służby zdrowia jest mało realna bo nie istnieje system ubezpieczeniowy
(nieszczęsny rząd Buzka usiłował coś takiego zrobić, ale nie do końca, a to
co zrobił Buzek, SLD przywróciło do stanu de facto poprzedniego) a w
systemie jest mało pieniędzy. Ale prywatyzacja i tak z pewnością będzie
postępować, i dobrze, chociaż nie jest to panaceum.

Poza tym gratuluję wiarygodnego źródła informacji...

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

8. Data: 2005-09-02 07:26:01

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bo tam te bledy wychodza na jaw, a w Polsce pod dywanikiem laduja.
To niestety prawda.

9. Data: 2005-09-02 07:31:28

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki
A z czego będziesz leczył gruźlicę, i inne epidemie.
A kto będzie łożył na leczenie dzieci?
A np jak będzie zamach terrorystyczny: to pierwszej pomocy udzielisz tylko
ubezpieczonym?

10. Data: 2005-09-02 19:18:07

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka wrote:

> A z czego będziesz leczył gruźlicę, i inne epidemie.
> A kto będzie łożył na leczenie dzieci?
> A np jak będzie zamach terrorystyczny: to pierwszej pomocy udzielisz
> tylko ubezpieczonym?

A co to ma do kwestii wlasnosci szpitala/kliniki? I tak ktos musi
za to zaplacic. Czy budzet nie moze oplacic uslugi wykonanej w
prywatnym przedsiebiorstwie?
Panstwowe szpitale tez kosztuja, a trzeba na nie placic
czy sa akurat potrzebne, czy nie.

--
Krzysiek Rudnik

Luszczyca?
[gdzie??!!] badanie wydzielania gastryny - pomozcie
to jednak była osa
pszczoła użarła mnie w usta!
osa ugryzła mnie w usta!!