zlodziejoodporne

1. Data: 2004-05-30 06:16:36

Temat: zlodziejoodporne
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos wychodowal zlodziejoodporne? W tym roku dwa mlode,
nieodporne, w czasie kwitnienia nam gwizdeli. Az sie sam dziwie, ze dwa
krzaki aukuby jeszcze sa do tej pory w ziemi (jeden z czerwonymi
owockami).
Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2004-05-30 06:23:22

Temat: Re: zlodziejoodporne
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40B97C44.81D54C68@poczta.onet.pl...
> [...]
> nieodporne, w czasie kwitnienia nam gwizdeli. Az sie sam dziwie, ze dwa
> krzaki aukuby jeszcze sa do tej pory w ziemi (jeden z czerwonymi

czy możesz zmienić krój czcionki ? Bardzo źle czyta mi się Twoje posty :(

pozdr
Ania

3. Data: 2004-05-30 06:29:58

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne!
Przepraszam
Andrzej

4. Data: 2004-05-30 06:31:50

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o rozanecz\niki. Skrot myslowy po lekturze postu o rozanecznikach
mrozoodpornych.

Andzrej

5. Data: 2004-05-30 07:20:20

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40B97FD6.AFC1B673@poczta.onet.pl...
> Chodzi o rozanecz\niki. Skrot myslowy po lekturze postu o rozanecznikach
> mrozoodpornych.
>
> Andzrej

Ja ma wszystko zlodziejoodporne od kiedy moj pies pogonil w nocy zlodzieja.
Magda

6. Data: 2004-05-30 10:14:19

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40B97FD6.AFC1B673@poczta.onet.pl...

> Chodzi o rozanecz\niki.> Andzrej

Z różanecznikami trochę trudniej, ale skuteczne jest dzielenie się. Jeśli w
okolicy sporo takich samych i podobnych, to jakby mniej atrakcyjne dla
złodziei i już mniej chodliwe:)

Pozdrawiam Halina

7. Data: 2004-05-30 13:13:56

Od: "Profil1" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To duże szczęście, że tylko dwa mojej sąsiadce gwiznęli 2 iglaki (wysok. ok.1 m) z
przed domu i młodą róże pienną. Skandal, co się dzieje. Ja posadziłam ostatnio sporo
kwiatów w skrzynki, ale zamykamy się na wszystkie spósty do okoła, może uchronimy
przed darmozjadami.
Pozdrawiam słonecznie Ania

8. Data: 2004-05-30 13:40:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in message

> czy możesz zmienić krój czcionki ? Bardzo źle czyta mi się Twoje posty :(

Nie chodzi o kroj czcionki, tylko zeby pisac w "plain text", a nie html.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-05-30 13:43:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> wrote in message news:c9c24j$8ld$1@news.onet.pl...

> Ja ma wszystko zlodziejoodporne od kiedy moj pies pogonil w nocy zlodzieja.

Teraz druga strona bedzie sie glowic nad wynalezieniem zlodzieja psoodpornego.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-05-30 14:25:57

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:1yluc.6105$Ba.88@fe2.columbus.rr.com...

> Teraz druga strona bedzie sie glowic nad wynalezieniem zlodzieja
psoodpornego.
> Michal

:-))))
Magda