zlosliwe posty

1. Data: 2000-10-24 12:30:22

Temat: zlosliwe posty
Od: "margotka" <m...@c...hq.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
zastanawia mnie jedna rzecz, z ktora na grupach dyskusyjnych spotykam sie
nagminnie. czasami ktos napisze sobie jakis niewinny post i w chwile pozniej
(zdarza sie tak bardzo czesto) rzuca sie na niego jakas szarancza :) w
postaci zlosliwych postow, ktorych autorzy czepiaja sie jednego slowka i
dorabiajac do niego cala ideologie, staraja sie udowodnic, ze ten ktos to
zero i najlepiej, zeby sie w ogole nie odzywal. (o niewybrednych
komentarzach nie wspomne). co sadzicie o takim zjawisku?
pozdrawiam
goska

1. Data: 2000-10-24 12:45:52

Temat: Re: zlosliwe posty
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

margotka <m...@c...hq.pl> wrote in message
> [...]
> zero i najlepiej, zeby sie w ogole nie odzywal. (o niewybrednych
> komentarzach nie wspomne). co sadzicie o takim zjawisku?

proba wyrwania sie ze szpon defetyzmu...
szukanie potwierdzenia, ze jednak istnieja od nich glupsi...

> pozdrawiam
> goska

rowniez
r@v

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-24 13:00:51

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

margotka wrote:
[..]
> komentarzach nie wspomne). co sadzicie o takim zjawisku?

No cóż... podłości na świecie nie brakuje :(

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-24 13:18:56

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zero i najlepiej, zeby sie w ogole nie odzywal. (o niewybrednych
> komentarzach nie wspomne). co sadzicie o takim zjawisku?

Te typy tak maja.
Taoistyczne podejscie zaklada, ze gdy mnie pies obszczekuje, to z nim nie
dyskutuje.

rgr

1. Data: 2000-10-24 14:11:16

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te typy tak maja.
> Taoistyczne podejscie zaklada, ze gdy mnie pies obszczekuje, to z nim nie
> dyskutuje.

A gdzie żeś takie coś przeczytał??? No chyba że sam to wydedukowałeś...
(no i wyszedłem na "psa") Ale generalnie to chyba problem tkwi w tym
że mnóstwo w okół sfrustrowanej młodzieży, niewybieganej takiej i z łokciami
o wannę poobijanymi, więc szukają okazji żeby gdzieś niewielkim nakładem
sił się wykazać.
Pipok-pozdrawia...

1. Data: 2000-10-24 15:10:58

Od: "Ancia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozniej
> (zdarza sie tak bardzo czesto) rzuca sie na niego jakas szarancza :)

To fakt, ze tak tu bywa, ale istnieja grupy na ktorych jest jeszcze gorzej.
Tutaj jest w miare spoko, a byloby fajniej jakby mnie tu lubiano, ale sie
nie skarze i Ty tez sie nie skarz, bo tu jest spoko.
Ania

1. Data: 2000-10-24 15:33:46

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pipok" <T...@r...com.pl> wrote in message

> A gdzie żeś takie coś przeczytał??? No chyba że sam to wydedukowałeś...

Oki - to powiem bez bicia jak było.
Na początku było przeczytane gdzieś w rubryce typu Mądrości ludowe
powiedzonko o tem psie.
Potem liznęło sie troszkę taoizmu i się stwierdziło że bardzo pasuje ta myśl
do tego ducha...

> (no i wyszedłem na "psa")

No może kundelka .-)

> [...]
łokciami
> o wannę poobijanymi, więc szukają okazji żeby gdzieś niewielkim nakładem

Ja tam tylko mówię - nieważne jakie są powody. Leczyć poprzez brak reakcji.
Podać "wydedukowane" uzasadnienie takiej terapi?

rgr

1. Data: 2000-10-24 15:36:46

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tutaj jest w miare spoko, a byloby fajniej jakby mnie tu lubiano, ale sie
> nie skarze i Ty tez sie nie skarz, bo tu jest spoko.

Czesc Aniu :)

Wydaje mi sie, ze nie zrozumialas do konca postu na ktory odpisywalas. Tu
nie chodzi o grupe pl.sci.psychologia tylko generalnie o grupy dyskusyjne i
Margotka wcale sie nie skarzy tylko zastanawia sie dlaczego ludzie sa na
grupach dyskusyjnych tacy a nie inni.

pozdrawiam
r@v

--
Czy masz już swoją stronę WWW? a stronę WAP ? http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-10-24 15:37:29

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

> To fakt, ze tak tu bywa, ale istnieja grupy na ktorych jest jeszcze
gorzej.
> Tutaj jest w miare spoko, a byloby fajniej jakby mnie tu lubiano,

TU to znaczy gdzie? Przecie grupa jest tylko wirtualnym zebraniem
korespondencji na słabo powiązane tematy.
Czytasz różnych ludzi i odzywasz się do tych którzy Ci się podobają. To
właśnie jest piękne, że gupki nie są w stanie Cię przekrzyczeć. Puszczasz
mimo.

rgr

1. Data: 2000-10-24 16:19:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"r@v" <r...@k...pl> wrote in message news:8t4a62$msj$1@aquarius.webcorp.com.pl...
> Margotka wcale sie nie skarzy tylko zastanawia sie dlaczego ludzie sa na
> grupach dyskusyjnych tacy a nie inni.

Ludzie na grupach dyskusyjnych są dokładnie tacy sami jak w życiu.
Jedni mili i uprzejmi a inni tylko dokuczają i wilkiem patrzą...
Nie szukajcie w newsach sztuczności: te ralizm, tacy właśnie są ludzie.

Osobowość
Uczyć się od kota
Lekomania
Rozmawiać czy zmieniać na nowe?