złote rajstopy

1. Data: 2005-03-15 16:35:40

Temat: złote rajstopy
Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję złotych rajstop. Nie czarnych ze złotą nitką (takie mi proponują w
sklepie na moje hasło "złote rajstopy"), a właśnie złotych. W najgorszym
razie mogłyby być w kolorze cielistym ze złotą nitką. Czy ktoś takie
produkuje??? Bo już tracę nadzieję...
Pozdrawiam,
Ania.

1. Data: 2005-03-16 08:29:57

Temat: Re: złote rajstopy
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzecki" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najgorszym
> razie mogłyby być w kolorze cielistym ze złotą nitką. Czy ktoś takie

Złote (złote!) rajstopy widziałem w trakcie towarzyszenia żonie w
wykopkach w samoobsługowym sklepie Calzedonii w Factory (Wawa) :-)

J.

1. Data: 2005-03-21 00:19:49

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzecki wrote:
> [...]
> złotych. W najgorszym razie mogłyby być w kolorze cielistym ze złotą
> nitką. Czy ktoś takie produkuje??? Bo już tracę nadzieję...

Wiem, ze szukasz rajstop, ale wlasnie przegladalam stara gazete [kwestia
sprzed roku] gdzie byly pokazane zlote ponczochy formy Marilyn, cena 29 zl.
Moze beda mieli i rastopy?

Zazula

1. Data: 2005-03-22 16:06:34

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze szukasz rajstop, ale wlasnie przegladalam stara gazete [kwestia
> sprzed roku] gdzie byly pokazane zlote ponczochy formy Marilyn, cena 29
zl.
> Moze beda mieli i rastopy?

Dzięki, dzięki:-) bo już straciłam nadzieję... A czy możesz dac mi jakiś
namiar na producenta?
Pozdrawiam,
Ania.

1. Data: 2005-03-22 18:32:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzecki wrote:
> [...]
>>> Pozdrawiam,

> Dzięki, dzięki:-) bo już straciłam nadzieję... A czy możesz dac mi

No wlasnie szukalam w sieci, zeby podac ci link ale nei znalazlam, moge
jedynie zrobic skan tej gazety z ponczocha.

Zazula

1. Data: 2005-03-22 18:41:03

Od: "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> szukaj wiadomości tego autora

> namiar na producenta?
> Pozdrawiam,
> Ania.

Aniu tak na szybko z Gogli, moze tu cos znajdziesz?: Versailies
http://atb.e-pasaz.pl/x_C_Dz__P2_116910000__LL_20.ht
ml
pozdrawiam
ouiko

1. Data: 2005-03-22 20:21:14

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> napisał w wiadomości

> Aniu tak na szybko z Gogli, moze tu cos znajdziesz?: Versailies
> [...]

Dzięki za pomoc, ale tu też są tylko rajstopy czarne ze złotą nitką. A ja
potrzebuje tylko złotych - mam jasną sukienkę, złote buty i złotą torebkę i
wymyśliłam sobie złote (zamiast cielistych) rajstopy/pończochy -> obojętne.
Czarne nie mogą być w żadnym razie.
Pozdrawiam,
Ania.
PS. Jestem ciekawa czym podyktowane są ceny tych rajstop na tej witrynie?
Zdębiałam jak je zobaczyłam...

1. Data: 2005-03-22 20:22:43

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie szukalam w sieci, zeby podac ci link ale nei znalazlam, moge
> jedynie zrobic skan tej gazety z ponczocha.

Jeśli nie sprawi Ci to specjalnego kłopotu, to będę wdzięczna. Może w jakimś
sklepie kogoś oświeci i może mu się producent skojarzy...
Dzięki, Ania.

1. Data: 2005-03-22 22:34:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzecki wrote:
> [...]
>
> Jeśli nie sprawi Ci to specjalnego kłopotu, to będę wdzięczna. Może w
> jakimś sklepie kogoś oświeci i może mu się producent skojarzy...

Na zdjeciu jest sama ponczocha, nie ma opakowania. Zrobilam skan ale to
strona gazety wiec nie wyszlo rewelacyjnie [szczegolnie, ze chodzi nam o
ponczoche] i zrobilam fotke. Moge przeslac na maila, albo wstawic gdzies na
serwer - co wolisz. Jesli na maila to do jakiej wielkosci to zmniejszyc,
zeby nie zapchac skrzynki?

Zazula

1. Data: 2005-03-23 06:17:22

Od: "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> szukaj wiadomości tego autora

jak Marilyn to proponuje zadzwonic do nich, moze maja jakas sprzedaz
wysylkowa, niestety Google nie potrafily zlokalizowac jakiejs ich strony :)
MARILYN POLSKA
Romanowska 131. 91-174 Lodz, Tel: +48 (42) 712 12 15 -
pozdrawiam ouiko

szukam cienia do powiek w kolorze starego złota
Sheer Radiance by Colour Adapt. Chwale bardzo.
Dax Cosmetics
biotherm choc
kosmetyki avonu - jakie?