zlotook - problem

1. Data: 2009-04-01 21:53:54

Temat: zlotook - problem
Od: "Malcolm" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nietypowy problem - mieszkam na poddaszu. W moim mieszkaniu zadomowila sie
kolonia zlotookow. Wim ze to owady bardzo potrzebne, ale mam ich juz serdecznie
dosyc. Przez dwa dni zabilem okolo 80-100. Sa wszedzie. Lataja, siadaja na
scianach, suficie, jedzeniu, podczas snu siadaja na twarzy itd.
Zadomowily sie gdzies w przestrzeni izolacji dachu i przechodza do mieszkania
jkimis szparami.
Czy ktos moze mi podpowiedziec co z nimi zrobic - czy sa jakies srodki na owady
latajace (inne niz spray'e), ktore skutecznie wyprosza niechcianych gosci?

Pozdrawiam,
Marian

2. Data: 2009-04-02 07:16:00

Temat: Re: zlotook - problem
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gr0oao$159$1@nemesis.news.neostrada.pl Malcolm
<n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> zadomowila sie kolonia zlotookow. Wim ze to owady bardzo potrzebne,
> ale mam ich juz serdecznie dosyc. Przez dwa dni zabilem okolo

Hejka. Najlepszym sposobem na pokazanie swojego człowieczeństwa jest
zabijanie pożytecznych organizmów. :-(
A złotooki gdy się ociepli na dworze polecą w świat. Wystarczy uchylić
okno. One przecież musiały gdzieś przezimować.
Pozdrawiam barbarzyńsko Ja...cki

3. Data: 2009-04-02 07:26:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> A złotooki gdy się ociepli na dworze polecą w świat. Wystarczy uchylić
> okno. One przecież musiały gdzieś przezimować.

Gorzej gdy zaczynają konsumpcję od własciciela mieszkania.
To cholerstwo gryzie...

4. Data: 2009-04-02 16:37:15

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Gorzej gdy zaczynają konsumpcję od własciciela mieszkania.
> To cholerstwo gryzie...

Tak, mszyce..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

5. Data: 2009-04-02 17:22:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak, mszyce..

Też, ale człowieka też, podobnie biedronka.
Nie mówiąc o skorku, potrafi tymi cęgami ucapić do krwi.
Mnie tak uwalił w wewnętrzną stronę uda gdy leżałem na tapczanie - podłoga
na wysokości gruntu. Było to w obecności "exy". Aż siadła na podłodze ze
śmiechu. Wychodziła do pracy a ja poszedłem wieszać pieluchy na dwór.
Założyła sobie nowe rajstopy. Szła zaśmiewając się na głos. Pomyślałem:
"żebyś tak nogę skręciła" i tym momencie baba ryms! Wróciła zarykiwając się
od płaczu - noga odarta do krwi, z rajstop strzępy, złapała się za szydełko
podnosiła oczka w starych. Zaśmiewałem się do łez.
Satysfakcja. Ja 24, ona 22. Młodość.

P.S. Szczera prawda. I Moc.

6. Data: 2009-04-17 20:37:08

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malcolm" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> owady latajace (inne niz spray'e), ktore skutecznie wyprosza niechcianych

Masz chłopie szczęście, że się u Ciebie zadomowiły, bo wystarcy tylko okno
otworzyć, a polecą do światła, a wieczorem do księzyca lub latarni. Wylecą
do ogrodu i zrobią za Ciebie najgorszą robotę
czyli pryskanie na mszyce. Nie walcz z nimi, bo to Twoi sprzymierzeńcy.
Pozdrawiam - Jagoda

Golden hornet
Sławojka
bluszcz na brzoze