Re: ...zmarł po pierwszej w życiu wizycie u lekarza

Data: 2007-12-02 00:12:53
Temat: Re: ...zmarł po pierwszej w życiu wizycie u lekarza
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1gk7zsqh3slz6.5ebykumzxdrw$.dlg@40tude.net...
> [...]
artykułu "Ekspresu Ilustrowanego", w którym dziennikarze poinformowali, że trzy dni
temu pierwszy raz w życiu przyszedł do lekarza.

palcem. Palec został opatrzony, przestał go boleć i puchnąć, ale tragiczny los
sprawił, że starszy pan, który całe życie nie łykał żadnych leków i unikał doktorów,
nagle odszedł na zawał serca. Jego rodzina jest w szoku.

żona zmarłego. Około północy narzekał, że bardzo źle się czuje. Był niespokojny,
chciał wziąć jakieś leki. Usiadł w fotelu. Usłyszałam tylko, jak trzy razy chrapnął i
osunął się. To był moment. Nie wyczułam u niego tętna. To stało się tak nagle, że aż
trudno w to uwierzyć. Nic mu do tej pory nie dolegało i nigdy się nie skarżył. Nie
brał żadnych leków i świetnie sobie radził - mówi wdowa.

Pośpiech był pogodnym i żywotnym człowiekiem. Opiekował się poważnie chorą żoną.
Jeździł jeszcze maluchem.

=9449416&rfbawp=1196520222.711

> [...]
> życie nagle umiera w wieku 77 lat - to nie ewenement.
>
> Przy okazji inny aspekt tej sprawy: kiedyś mój ojciec narzekał do mego męża
> na swój wiek (siedemdziesiąt parę). Kiedy mój małzonek z pogodą
> odpowiedział: "Tato, trzeba się cieszyć, że dożył Tata pięknego wieku. Ja
> nie wiem, czy będzie mi to dane, a Tata już to wie. Ja nie wiem, czy moje
> dzieci dożyją - czy będzie im to dane."
> Ojciec się obraził, choć widziałam, że doskonale zrozumiał słuszność i
> trafność tego "pocieszenia". :-)
>
> Żal mi starszego pana opisanego w artykule.
> Jednak dziennikarze to hieny - nie widzicie tego???

Zawsze jakieś
hieny muszą
rozerwać mięcho
na drobniejsze