zmazy nocne

1. Data: 2004-10-18 12:58:00

Temat: zmazy nocne
Od: "marek**" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ,co to sa zmazy nocne?

pozdr

2. Data: 2004-10-18 13:55:29

Temat: Re: zmazy nocne
Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek**" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:s5Pcd.24648$z77.2571@news.chello.at...
> witam ,co to sa zmazy nocne?

Serio nie wiesz? ;-)
Ile masz lat? :>

3. Data: 2004-10-18 14:02:24

Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> witam ,co to sa zmazy nocne?
>
> pozdr

zmazy (inaczej zwane polucjami) są to mimowolne wytryski nasienia w nocy
spowodowane silnym napięciem seksualnym. Wiąże się to zazwyczaj z
'przyjemnym' :) snem :).
Dotyczy to zazwyczaj chlopcow wieku dojrzewania plciowego, ale nie ukrywam,
czesto starsi ludzie moga sie tym poszczycic. Nic w tym złego.

najczęściej zdarza się to gdy intensywnie myslimy o seksie, kobietach lub
też długo nie doszło do kontaktu seksualnego/ masturbacji - czyli kumulacja
plemnikow... :)
jest to rzecz jak najbardziej normalna :) i nie ma sie czym martwić, raczej
osoba miewajaca zmazy cieszyć :)

4. Data: 2004-10-18 14:23:39

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest to rzecz jak najbardziej normalna :) i nie ma sie czym martwić,
> raczej
> osoba miewajaca zmazy cieszyć :)

Tak przy okazji: czy jest to takze oznaką, ze sprawnosc seksualna jest na
dobrym poziomie?

5. Data: 2004-10-18 15:04:51

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "test" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak przy okazji: czy jest to takze oznaką, ze sprawnosc seksualna jest na
> dobrym poziomie?

I teraz wszyscy panowie pobiegli sprawdzać prześciaradła.... ;)

pozdr

Monika

6. Data: 2004-10-18 16:57:46

Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "test" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak przy okazji: czy jest to takze oznaką, ze sprawnosc seksualna jest na
> dobrym poziomie?

tak, sprawnosc seksualna jest na jak najlepszym poziomie

7. Data: 2004-10-18 20:13:25

Od: "marek**" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale czy to nie jest chore

8. Data: 2004-10-18 20:38:31

Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ale czy to nie jest chore

NIE JEST TO CHORE!
w swoim pierwszym poście napisałem, że jest to sprawa całkowicie naturalna.

9. Data: 2004-10-19 10:19:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Oct 2004 16:57:46 GMT, Kuba Ginalski wrote:

> tak, sprawnosc seksualna jest na jak najlepszym poziomie

Bardzo ciekawe:) Możesz to szerzej zinterpretować?:)

(Hint: istnieją zaburzenia potencji, w których polucje są jak
najbardziej obecne. Jedna z pierwszych rzeczy o jakie pyta seksuolog
mężczyznę z zaburzeniami potencji (zwłaszcza zaburzeniami erekcji) to
poranne wzwody i polucje, co pozwala w pewnym stopniu odróżnić
zaburzenia organiczne od czynnościowych. A mnie trudno sobie wyobrazić
sprawność seksualną u mężczyzny bez erekcji na przykład...)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

10. Data: 2004-10-19 12:57:00

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, sprawnosc seksualna jest na jak najlepszym poziomie

Powyzej przecietnej? Czy na typowym poziomie?

tabletki antykoncepcyjne
Ból barku od 2 miesięcy
ropniak
Bronchovaxom