do jakiego lekaza?

1. Data: 2004-10-18 11:34:36

Temat: do jakiego lekaza?
Od: "piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam nastepujacy problem, podejrzewam ze to depresja ale nie jestem pewnien i
nie wiem do jakiego lekarza mam isc.

A problem objawia sie w ten sposob ze z koncem pazdziernika moze juz jest
to listopad gdy dzien staje sie krotszy i wczesniej zapada zmrok, w czasie
gdy wychodzac z pracy na polku jest juz ciemno

dopada mnie niesamowista sennosc, moge spac ciagle ze 30 godzin, jestem
nerwowy, na ulicy boje sie, mam rozwniez w tym czasie problemy z pamiecia,
stan taki mialem przez dwa lata o tej samej porze roku pazdziernik/listopad.

I mam tak odkad pracuje w firmie ktorej w pomieszczeniu nie ma okien i
calymi dniami siedze przed kompem przy oswietleniu neonowym.

Co to jest i do jakiego lekaza powinienem isc w takim przypadku, dodam ze
taki stan mnie trzyma ok. 5 dni, pozniej ustepuje i przez caly rok sie nie
pojawia

dziekuje za pomoc

2. Data: 2004-10-18 19:30:29

Temat: Re: do jakiego lekaza?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W przypadku depresji takiej lekkiej, jesiennej, zaleca się iść na solarium.
Powaznie. Szaruga powoduje spadek produkcji witaminy D, ktora produkowana
jest przez skore pod wplywem promieniowania ultrafioletowego. Zresztą tu
jest więcej:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Witamina_D

Ogolnie taka pogoda nie wplywa na nas dobrze. Ja tez latem budzilam sie po
siodmej (mimo wakacji), a teraz moglabym spac i do dziesiatej.

No chyba ze depresja Ci przeszkadza, to mozna sie wybrac do psychiatry, ale
po co od razu tak drastycznie...

M.

3. Data: 2004-10-19 10:06:32

Od: "piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba ze depresja Ci przeszkadza, to mozna sie wybrac do psychiatry,
ale
> po co od razu tak drastycznie...

wlasnie do psychiatry czy do psychologa? bo ktos mi doradzal ze to psycholog

leki przeczyszczające
telefoniczne porady lekarskie
gronkowiec koagulazo dodatni
Kupię-giełda pytań na II st psychiatrii