zmiana koloru stołu

1. Data: 2008-03-10 08:57:28

Temat: zmiana koloru stołu
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy może ktoś z szanownych grupowiczów wie, czy można, a jeśli tak, to
jak zmienić kolor stołu:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50116809
Trochę mi się zmienił wystrój pokoju i potrzebuję stół dość ciemny, w
kolorze krzesełek, które niebawem zamierzam zakupić. Nie znam się za
specjalnie na tego typu rzeczach, pomysły tylu: okleina, farba olejna,
chyba nie są najlepsze :-)
eMCe

2. Data: 2008-03-10 08:58:32

Temat: Re: zmiana koloru stołu
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

na 2008-03-10 09:57:28 +0100, eMCe <e...@e...pl> odpowiedziało:

> [...]
> kolorze krzesełek, które niebawem zamierzam zakupić. Nie znam się za
> specjalnie na tego typu rzeczach, pomysły tylu: okleina, farba olejna,

Aha, ja mam kolor dębowy!!! Tylko link wskazuje na jakiś dziwny, z
listy trzeba by wybrać dąb
eMCe

3. Data: 2008-03-10 09:19:31

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMCe pisze:
> [...]
> kolorze krzesełek, które niebawem zamierzam zakupić. Nie znam się za
> specjalnie na tego typu rzeczach, pomysły tylu: okleina, farba olejna,

A długo masz ten stół? Bo jeśli krótko to czasem można się dogadać na
wymianę koloru.

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

4. Data: 2008-03-10 14:49:39

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

na 2008-03-10 10:19:31 +0100, kobietka <b...@v...pl> odpowiedziało:

> A długo masz ten stół? Bo jeśli krótko to czasem można się dogadać na
> wymianę koloru.

No długo ze dwa lata :-)
eMCe

Uszczelnianie komina
Kabina prysznicowa - czym usuwać kamień?
równanie na mądre i szczęśliwe życie
co zawiera papieros?
Cena okien PCV- czy na wiosne bedzie drozej?