zmiana nazwiska meza

31. Data: 2003-05-20 12:17:18

Temat: Re: zmiana nazwiska meza
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Bo nie lubię takich wymysłów jak nadawanie zdrobnień zamiast normalnych
>imion, no i współczuję noszącym je ludziom, od początku upupionym przez
>rodziców.

Wiesz, cos w tym jest. Ja ze wzgledu na miejsce zamieszkania i tak awansowalam
na 'Kasie', bo 'Katarzyna' nikt nie byl w stanie wymowic ;)
TZ nauczyl sie po 3 latach cwiczen ;)
A szkoda, bo 'Katarzyna' bardziej dodawaloby mi powagi :)
Takie dostojne imie i nosily je silne kobiety. Ech. A 'Kasia' to taka
rozkapryszona dziewczynka ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

32. Data: 2003-05-20 12:22:46

Od: "Adam Kiezun" <a...@g...remove.net> szukaj wiadomości tego autora

>Mój kolega żeniąc się przyjął nazwisko żony; to dopiero było sympatyczne ;-)

Patriarchatowi nasze stanowcze 'nie'!
Matriarchatowi nasze stanowcze 'nie'!

:-)
a.

33. Data: 2003-05-20 12:36:39

Od: "Adam Kiezun" <a...@g...remove.net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie mówiąc o tym, że na niektórych lotniskach ma przechlapane.

z ciekawosci:
a jesli nie zmieni sie paszportu, to oni na lotniskach moga sie pokapowac, ze cos
jest nie w porzadku?
nie maja chyba dostepu do danych polskich USC

a.

34. Data: 2003-05-20 12:59:08

Od: "Adam Kiezun" <a...@g...remove.net> szukaj wiadomości tego autora

> Troche luzu, piekny dzien dzisiaj :)))

akurat!
nie wiem jak u was, ale tu wlasnie zaczela sie burza

deszczowo pozdrawiam
a.

35. Data: 2003-05-20 13:31:42

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Kiezun" <a...@g...remove.net> napisał w wiadomości

> Patriarchatowi nasze stanowcze 'nie'!
> Matriarchatowi nasze stanowcze 'nie'!

Patriarchat się nie sprawdził, czas wrócić do matriarchatu ;-)

boniedydy

36. Data: 2003-05-20 13:36:03

Od: "Adam Kiezun" <a...@g...remove.net> szukaj wiadomości tego autora

> Patriarchat się nie sprawdził, czas wrócić do matriarchatu ;-)

cos Ty,
matriarchatu nigdy nie bylo - to tylko mit

:-)
a.

37. Data: 2003-05-20 14:05:31

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 May 2003 14:17:18 +0200 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
> [...]
>A szkoda, bo 'Katarzyna' bardziej dodawaloby mi powagi :)
>Takie dostojne imie i nosily je silne kobiety. Ech. A 'Kasia' to taka

A ja myślałem, że Dunia pochodzi od Lidii...

38. Data: 2003-05-20 14:36:57

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>awansowalam

>A ja myślałem, że Dunia pochodzi od Lidii...

Nie w tym przypadku przynajmniej ;)

39. Data: 2003-05-20 17:30:11

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy napisał(a):

> Bo nie lubię takich wymysłów jak nadawanie zdrobnień zamiast normalnych
> imion, no i współczuję noszącym je ludziom, od początku upupionym przez
> rodziców.

Hmmm... Ada - ta, która się stroi (hebrajskie), Adrianna to pochodząca z
Adrii (łacińskie). Więc to nie jest zdrobnienie.

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

40. Data: 2003-05-20 18:34:47

Od: "PAULINKA" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cheers
> (generalnie kurcze widze, ze odradzacie.
> I wobec tego sam juz nie wiem, bo pomysl jest fajny - lepszy od
patriachalnego
> narzucania zonie swojego nazwiska, jakby byla moja wlasnoscia, i
> bardziej 'rodzinny' od zostawaniu kazde przy swoim)
>
> shah

A ja miałam pracownika, bardzo fajnego zreszta gościa, który dodał sobie
nazwisko żony do swojego. Szkoda, że nie mogę podać konkretnie jak to
brzmi, ale powiem Wam, że mi bardzo się podobał jego pomysł i oba nazwiska
wcale nie były krótkie. Co więcej ich córeczka, (urodziła się w grudniu
2002) otrzymała piękne imię Julianna, które też do krótkich nie nalezy.
Zyczę więc wytrwałości w zrealizowaniu fajnego pomysłu.
Paulinka&Michałek

Pomoc dla Agatki
dzien mamy
odwiedziny i lodowiec