zmiana nazwiska meza

41. Data: 2003-05-20 20:49:26

Temat: Re: zmiana nazwiska meza
Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Dunia ślicznie napisał, iż :

> No, Iga jeszcze. ;) Ale to prawie jak Ida.

Iwo
--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

42. Data: 2003-05-22 07:17:23

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> Bo nie lubię takich wymysłów jak nadawanie zdrobnień zamiast normalnych
> imion, no i współczuję noszącym je ludziom, od początku upupionym przez
> rodziców.

Ja też się skręcam, kiedy na komisju śledczej słyszę ciągle o JASIU
Gawrońskim.
ER

43. Data: 2003-06-01 11:13:51

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Dunia zamieszkała pod adresem
<d...@n...net>
w artykule <news:03052011265454@polnews.pl> napisała w ten deseń:

> E tam, dadza dzieciom 3-literowe imiona i bedzie git ;)
> Gorzej jak corka doda sobie 3 nazwisko po mezu, to dopiero jest
> przechlapane ;))

Nie można mieć trzech nazwisk.
A inicjator wątku nie chciałby nzaywać się tak jak żona i oboje a
zarazem dzieci mieliby na nazwisko wszyscy X-Y ew. Y-X?
Tatiana Dwunazwiskowa

44. Data: 2003-06-01 11:20:09

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako boniedydy zamieszkała pod adresem
<b...@z...pl>
w artykule <news:bad3oc$is4$1@nemesis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

> Ja tam jestem za kazdym niekonwencjonalnym sympatycznym rozwiązaniem.
> Tylko że IMO noszenie dwóch nazwisk jest mało wygodne w użyciu (sama
> bym się na to nie zdecydowała). Mój kolega żeniąc się przyjął
> nazwisko żony; to dopiero było sympatyczne ;-)

Mój znajomy zrobił podobnie. Potem się rozwiódł i drugiej żonie dał
nazwisko pierwszej. Takie niespotykane rozwiązanie moim zdaniem.
t.

45. Data: 2003-06-01 11:43:53

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie można mieć trzech nazwisk.

Tatiano, tu juz mi wyjasniono (z podaniem odpowiedniej 'litery prawa') vhyba
prawie dwa tygodnie temu ;)

>A inicjator wątku nie chciałby nzaywać się tak jak żona i oboje a
>zarazem dzieci mieliby na nazwisko wszyscy X-Y ew. Y-X?

Naprawde sadzisz, ze tego nie zrozumialam ???

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

46. Data: 2003-06-01 13:08:51

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w artykule <news:03060113435393@polnews.pl> napisała w ten deseń:

> Naprawde sadzisz, ze tego nie zrozumialam ???

Czego? To nie było do Ciebie tylko propozycja dla inicjatora wątku.
Chyba upał robi swoje ;-(
Tatiana

47. Data: 2003-06-01 13:34:29

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba upał robi swoje ;-(

U mnie nie ma upalu ;)

48. Data: 2003-06-01 14:01:20

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@o...pl> tako rzecze w news:74eb.000007f5.3eca0620@newsgate.onet.pl :

> cheers
> (generalnie kurcze widze, ze odradzacie.

Nie! Ale zrobcie takie same nazwiska.
Moje dzieko ma podwójne. Ja mam X, jego ojciec Y, dziecko X-Y.
Ma 8.5 roku i nie ma (na razie) rzadnych problemów.
W szkole figuruje jako X-Y, ale mówią do niego X, ja też tak mówię w
skrócie.
On sam podpisuje zeszyty raz tak, raz inaczej :))) Czesciej moim nazwiskiem,
ale lubi swoje podwójne, zakręcone :)))
Widzę, że podoba mu się, że ma nazwisko mamy i taty. W klasie jest jeszcze
jedna dziewczynka o tatowo-mamowym nazwisku, to jest coraz popularniejsze
ostatnio. Ja polecam :)))))

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

49. Data: 2003-06-01 14:05:26

Temat: Re: zmiana nazwiska meza - errata!
Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> tako rzecze w
news:Xns938DA3254580Esiwa@193.110.122.83 :

> rzadnych

o borze żadnych!!!

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

50. Data: 2003-06-01 14:17:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

><s...@o...pl> tako rzecze w news:74eb.000007f5.3eca0620@newsgat e.onet.pl :

>Nie! Ale zrobcie takie same nazwiska.
>Moje dzieko ma podwójne. Ja mam X, jego ojciec Y,

U mnie jest tak samo ;)

>dziecko X-Y.

Wiesz, to jest pomysl :))) Mojemu TZ tez sie chyba bardzo spodoba :)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Pomoc dla Agatki