zmiana nicka

1. Data: 2001-12-20 12:51:56

Temat: zmiana nicka
Od: "Beata" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym, że zbyt wiele jest Beat na grupach - zmieniam nicka na
B.Caccia

Pozdrawiam

Beata + Lorenzo 21m

1. Data: 2001-12-20 12:53:25

Temat: Re: zmiana nicka
Od: "B.Caccia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W związku z tym, że zbyt wiele jest Beat na grupach - zmieniam nicka na
> B.Caccia
>
> Pozdrawiam
>
> Beata + Lorenzo 21m

Sorry, powtórka coś nie wyszło

1. Data: 2001-12-20 13:31:32

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vsmrs$l6$...@n...tpi.pl...
> W związku z tym, że zbyt wiele jest Beat na grupach - zmieniam nicka na
> B.Caccia

Boccaccia Dekameronka ;-)))

Czy źle mi się skojarzyło?

Wkn
w dobrym humorze, bo się wytarzała w śniegu z piesem

1. Data: 2001-12-20 15:12:36

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

całkiem niezły pomysł, może i ja zmienię, ale żeby jakaś Beata jeszcze nam
została
Pozdrawiam w swiąteczno- pracującym nastroju
Bea

1. Data: 2001-12-20 15:37:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czy źle mi się skojarzyło?
>
>Wkn
>w dobrym humorze, bo się wytarzała w śniegu z piesem

czekaj na mnie!! Biora swoja Czarna Malpe i lecimy z Toba!!!!!!
Krysia, prawie ubrana, zeby poleceic z piesem
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-20 21:01:59

Od: "B.Caccia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boccaccia Dekameronka ;-)))
>
> Czy źle mi się skojarzyło?
>
> Wkn
> w dobrym humorze, bo się wytarzała w śniegu z piesem

Wystarczy Beata Caccia.

Beata + Lorenzo 21m
w mniej optymistycznym humorze, bo po świątecznych zakupach (Boże, ile
rzeczy zapomniałam kupić)

1. Data: 2001-12-20 22:30:24

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
napisał w wiadomości

> czekaj na mnie!! Biora swoja Czarna Malpe i lecimy z Toba!!!!!!
> Krysia, prawie ubrana, zeby poleceic z piesem
> K.T. - starannie opakowana

To tam u was czasem pada coś oprócz deszczu ??!!
pozdr.Alex
Bo u nas nad Małym Morzem jest 0,5 cm śniegu... tam gdzie nawiało.

1. Data: 2001-12-20 23:52:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To tam u was czasem pada co? oprócz deszczu ??!!
>pozdr.Alex
>Bo u nas nad Ma?ym Morzem jest 0,5 cm ?niegu... tam gdzie nawia?o.

my tez nad morzem ino wiekszym...ale jak wieje od polnocy to od
bieguna albo przynajmniej od jakoegos Spitzbergena...
czasem popada, czasem polezy, nieczesto...teraz juz drugi raz
piesek mogl jesc (z namaszczeniem i powaga) sniezki!

sladu po tym nie ma, ma byc nowy slad w weekend

Krysia, w cieplych kalesonach, spodniach i skarpetach (no
przeciez NIE gola od gory!!)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-21 08:00:47

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisał(a):

> całkiem niezły pomysł, może i ja zmienię, ale żeby jakaś Beata jeszcze nam
> została
> Pozdrawiam w swiąteczno- pracującym nastroju

Ja zostane:-), od poczatku mojego istnienia na internecie bylam Zuzia;-), ale
Zuz sie namnozylo i zaczelam uzywac swojego imienia chrzczonego;-) i tak juz
przy nim pozostane:-).

Pozdrawiam Wszystkich swiatecznie i noworocznie, aby byl to czas radosny,
smaczny i zdrowy

BeataM.:-)))

1. Data: 2001-12-21 11:23:41

Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

JESZCZE JA ZOSTALAM!!!:-)))))
ale tez zmienie. Wszyscy na mnie mowia Becia (chociaz tego nie lubie...)
wiec moze zeby rozroznic nas ....heh..czego sie nie robi...
:-))))))

domowy chleb?
kotlety z kaszy gryczanej
self-raising flour ?