zmiana osobowości

11. Data: 2011-01-12 20:56:22

Temat: Re: zmiana osobowości
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1tarfnxpvgv5z$.39lu9at7kfcm$.dlg@40tude.net...
> Wystarczy, jeśli mu bromu dolewa do herbaty...
> "Skutki stosowania:
> - podrażnienie przewodu pokarmowego, zaburzenia alergiczne i skórne,
> nudności, wymioty;
> - długotrwałe stosowanie prowadzi do groźnego zespołu toksycznego zwanego
> BROMIZMEM, charakteryzującego się objawami neurologicznymi, psychicznymi
> (niepokój, omamy) i ogólnymi (wysypka skórna). Zaburzenia pamięci, lęk,
> nerwowość, halucynacje, manie, delirium, psychozy, śpiączka, nekrozy
> skórne."

A o impotencji nie zapomniałaś ? ;)
JBP

12. Data: 2011-01-12 21:07:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:56:22 +0100, JBP napisał(a):

> A o impotencji nie zapomniałaś ? ;)
> JBP

Ja nie, ale siostra Wymienionego o niej nie wspomniała :->

13. Data: 2011-01-12 21:20:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iga" napisał w wiadomości grup
5g2000yqn.googlegroups.com...

Witam,
może to dziwne o czym chcę napisać, ale nie daje mi to spokoju.
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Może ktoś ma wiedzę na ten temat? A może ja po prostu wymyślam
niestworzone historie. W skrócie. Małżeństwo brata. Niezbyt udane. Od
kilku lat awantury, kłótnie. Brat postanowił złożyć pozew o rozwód.
Wydaje mi się, że to przemyślana decyzja z zamiarem której nosił się
ponad rok, o której również głośno mówił w rodzinnym gronie. Na kilka
dni przed złożeniem pozwu, nastąpił zwrot o 180 stopni. Bywa i tak.
Można zmienić zdanie, ale.. i to nie daje mi spokoju. Od jakiegoś
czasu zachowuje się co najmniej dziwnie. Huśtawki nastrojów, apatia,
nadmierna wesołość, dziwne zaniki pamięci. Rozmawiamy zwyczajnie,
normalnie, przyjacielsko, ustalamy coś. Sprawy są błahe. Mija
godzina.. "acha, acha..tak? naprawdę ? mówiłaś mi? itp "
I to wszystko w ciągu kilku godzin. Pomyślałam że coś łyka świadomie
albo "nieświadomie". Może to reakcja na stres, zmęczenie. Martwię się.
Z silnego, zdecydowanego faceta, zrobił się...brak mi słów. Chce
pomóc. Nie wiem jak.
Poza tym, o co go podejrzewasz (że coś bierze)- to raczej mi wygląda na
ostrą depresję...Może być z nim- i go wspierać. To wszystko. Nie doradzaj,
nie komentuj. Po prostu- bądź.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

14. Data: 2011-01-12 21:22:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Wed, 12 Jan 2011 12:32:23 -0800 (PST), Iga napisał(a):

> [...]

(niepokój, omamy) i ogólnymi (wysypka skórna). Zaburzenia pamięci, lęk,
nerwowość, halucynacje, manie, delirium, psychozy, śpiączka, nekrozy
=================
...a także zanik potencji seksualnej...To ma sens?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

15. Data: 2011-01-12 21:31:00

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1tarfnxpvgv5z$.39lu9at7kfcm$.dlg@40tu
de.net...

> A o impotencji nie zapomniałaś ? ;)
> JBP

Racja, wszak to niegdysiejszy "suplement diety" w armii - stare
dzieje :)

po slowie:
''...-A brom brała pani?
-Aa, jeszcze żem się nie brombrała dzisiaj''

po slowie 2:
A pani Iga wziena moze pod uwage, ze to sznawny brat moze
swiruje, zeby wywolac litosc w malzonce? Ale moze też rzeczywiście
potrzebawac pomocy specjalistycznej zanim..........

--
p?rform?rka

16. Data: 2011-01-12 21:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=================
> ...a także zanik potencji seksualnej...To ma sens?

A skad wiadomo, ze nie ma zaniku? Skąd SIOSTRA ma to wiedzieć? Jak widać
facet się nie pochwalił i raczej nie pochwali, a sprawdzić nie ma jak...
Wątkodawczyni żonę ma spytać? :-]

17. Data: 2011-01-12 21:45:43

Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiruje, zeby wywolac litosc w malzonce? Ale moze też rzeczywiście
> potrzebawac pomocy specjalistycznej zanim..........

brat nie ma potrzeby świrować
to bratowa świrowała, by zatrzymać brata , nie pomagało, to może
złapała za brom ;)
pomoc zanim....?? Jezus! :(

18. Data: 2011-01-12 21:58:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 22:20, Chiron pisze:

> Poza tym, o co go podejrzewasz (że coś bierze)- to raczej mi wygląda na
> ostrą depresję...Może być z nim- i go wspierać. To wszystko. Nie
> doradzaj, nie komentuj. Po prostu- bądź.

Tak się leczy ostrą depresję? No, ciekawe.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2011-01-12 22:00:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

> doradzaj, nie komentuj. Po prostu- bądź.

Tak się leczy ostrą depresję? No, ciekawe.

=============
Każdy wie, że można iść do lekarza. Jednak musi CHCIEĆ. Aicha- być z kimś,
naprawdę być i wspierać- to bardzo dużo...a więcej zrobić IMO nie może.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

20. Data: 2011-01-12 22:02:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:20:58 +0100, Chiron napisał(a):

> Poza tym, o co go podejrzewasz (że coś bierze)- to raczej mi wygląda na
> ostrą depresję...Może być z nim- i go wspierać. To wszystko. Nie doradzaj,
> nie komentuj. Po prostu- bądź.

W nocy i podczas posiłków też? - będzie trudno raczy... Coś stoi na
przeszkodzie, zeby siostra z troski o brata poprowadziła go na badania
toksykologiczne?

A może (.) co ?
Do przyjaciół Moskali.
Imię -`@'- Jezus