Re: zmiany w piersi - jaki lekarz?

From: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zmiany w piersi - jaki lekarz?
Date: Sat, 10 Jul 2004 14:02:50 +0200

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1781.00000089.40efd687@newsgate.onet.pl...
> (praktycznie w kazdym szpitalu gdzie jest chirurgia), oczywiscie tam musi
byc
> skierowanie od ogólnego.

No właśnie, ale nie rozumiem... po co na badanie piersi iść do chirurga? To
obowiązek lekarza kobiecego, czyli ginekologa, prawda? Uczono mnie, jak
byłam młoda, że ginekolog bada i piersi i narządy płciowe, a tymczasem
okazuje się, że każdy chętnie patrzy tylko między nogi. A potem się dziwią,
że tyle jest przypadków raka, że kobiety nie umieją same kontrolować piersi.
Bo jak tu umieć, skoro nikt tego nie uczy? :(

>A tam na marginesie to pewnie w zwiazku z dzisiejsza
> nagonka na molestowania itp. lekarz z reguly nie bada piersi, o ile nie
jest o
> to wyraznie poproszony, dziwne ale prawdziwe...

Idąc tym tokiem myślenia, zawód lekarza powinien w ogóle być zakazany, bo
prawie każdy musi dotknąć tu i tam pacjenta, by zbadać. Do mnie to nie
przemawia. lekarzom się po prostu nie chce.

D.