zmowa milczenia

1. Data: 2009-01-06 15:22:36

Temat: zmowa milczenia
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

myślałam że zachwyci was ten ogród i ktoś napisze na temat ,albo że
też ma podobną stronę a tu nic.Ja oglądam go często ,szukam w nim
inspiracji jest jak plaster na ranę w tą pogodę.

2. Data: 2009-01-06 15:40:08

Temat: Re: zmowa milczenia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 07:22:36 -0800 (PST), Wanda Ch. napisał(a):

> myślałam że zachwyci was ten ogród i ktoś napisze na temat ,albo że
> też ma podobną stronę a tu nic.Ja oglądam go często ,szukam w nim
> inspiracji jest jak plaster na ranę w tą pogodę.

Przedtem mi sie nie otworzyło, teraz oglądam :-)
Wrażenia później...

3. Data: 2009-01-06 16:48:31

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.googlegroups.com
Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

> myślałam że zachwyci was ten ogród i ktoś napisze na temat ...

Hejka. Ci, co się zmówili już od dawna tu nie piszą.
Pozdrawiam koteryjnie Ja...cki

4. Data: 2009-01-06 17:04:06

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 17:48, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> W wiadomościnews:96e1c22b-341f-43db-aaf3-862612790ebe@
s9g2000prg.googlegroups.com

>     Hejka. Ci, co się zmówili już od dawna tu nie piszą.
>                     Pozdrawiam koteryjnie Ja...cki

Nie wiedziałam.

5. Data: 2009-01-06 19:42:28

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
myślałam że zachwyci was ten ogród i ktoś napisze na temat ,albo że
też ma podobną stronę a tu nic.Ja oglądam go często ,szukam w nim
inspiracji jest jak plaster na ranę w tą pogodę.

No cóż chyba nie wszystkim dane jest oglądać :-(. Pozdrawiam - Jagoda
PS: Dostaję informację : Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje

6. Data: 2009-01-06 19:49:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 20:42:28 +0100, Jagoda napisał(a):

> [...]
>
> No cóż chyba nie wszystkim dane jest oglądać :-(. Pozdrawiam - Jagoda
> PS: Dostaję informację : Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje

Bo Wanda podała adres bez spacji przed następnym słowem w poście i to słowo
zostało przyłaczone do niego, stąd błędne skierowanie w przeglądarce (słowo
"ogrom", które należało usunać z adresu), prawidłowy adres to:
http://www.roslin-menazeria.net

7. Data: 2009-01-07 04:33:39

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> [...]
>
> No cóż chyba nie wszystkim dane jest oglądać :-(. Pozdrawiam - Jagoda
> PS: Dostaję informację : Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje

Prawidlowy adres to:

http://www.roslin-menazeria.net

MB

8. Data: 2009-01-07 04:38:00

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Wanda Ch. wrote:

> myślałam że zachwyci was ten ogród i ktoś napisze na temat ,albo że
> też ma podobną stronę a tu nic.Ja oglądam go często ,szukam w nim
> inspiracji jest jak plaster na ranę w tą pogodę.

Jakby Ci tu odpowiedziec? Kazdy ma subiektywne spojrzenie na ogrody. Ten
jest moze i piekny, ale dla mnie zbyt sterylny, zbyt grzeczny. Nie
podobaja mi sie cementowe obrzeza, nie lubie wysp wsrod trawnikow.
Jestem zachwycona iloscia i jakoscia roslin, podoba mi sie wrzosowisko.
Brak mi w tym ogrodzie czegos milego, lekkiego, jakis rzezb, albo
objektow sztuki, albo starego zelastwa, albo czegokolwiek, co by zlamalo
te perfekcje.

MB

9. Data: 2009-01-07 07:35:23

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2009, Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> milego, lekkiego, jakis rzezb, albo objektow sztuki, albo starego zelastwa,
> albo czegokolwiek, co by zlamalo te perfekcje.

A w moim subiektywnym odczuciu rzeźby powinny być w muzeum a stare
żelastwo na złomowisku. Ogród powinien oczywiście bardziej zyskać na
naturalności ale tak się stanie jeśli troszkę się zestarzeje. Betonowe
obrzeża należy spatynować (jogurt). Jest bardzo ładnie.

D.P.

10. Data: 2009-01-07 07:52:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak mi w tym ogrodzie czegos milego, lekkiego, jakis rzezb, albo
> objektow sztuki, albo starego zelastwa, albo czegokolwiek, co by zlamalo
> te perfekcje.

Słusznie,od razu widać,że brak tu krasnali,plastykowej żaby nad wodą,
stolika od maszyny do szycia i wózka czterokołowego z dyszlem.Nawet ani
jednej rzeźby ze starej opony,co za ogród.
Pozdrawiam.Mirzan

Mróz
Pomidory hamer...
roślin-menażeria