zmywarka a zlew

1. Data: 2004-10-27 16:29:10

Temat: zmywarka a zlew
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

do szczesliwych posiadaczy zmywarek: czy macie 1 czy 2-komorowy zlew? jak w
praktyce jest lepiej, wygodniej? mi sie wydaje, ze jednak 2 komory sa
fajniejsze - zawsze mozna np. studzic makaron, czy plukac i suszyc warzywa,
a drugi jest wolny do umycia rak czy czegos innego...

1. Data: 2004-10-27 16:31:31

Temat: Re: zmywarka a zlew
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam tzw. 1,5 - komorowy (jedna komora mniejsza i płytsza). Jest bdb.
Wcześniej miałam jedną komorę i było zdecydowanie za mało.

Natalia

1. Data: 2004-10-27 16:41:23

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy pełnym wykorzystaniu kuchni, tzn śniadania, obiady, kolacje i rodzinie
z dziećmi - koniecznie 2-komorowy. Piszę z własnego doswiadczenia.
Jola

1. Data: 2004-10-27 17:19:59

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" napisał

> do szczesliwych posiadaczy zmywarek: czy macie 1 czy 2-komorowy zlew? jak
> praktyce jest lepiej, wygodniej?

Mimo że mam zmywarkę, nie wyobrażam sobie zlewu 1-komorowego. W 1. komorze
trzymam zawieszony kosz. Zawsze coś w nim jest, albo suszą się warzywa, albo
czekają na zmywanie te naczynia, które nie nadają się do zmywarki. W ten
sposób ta druga komora jest pusta i zmywanie jest o wiele wygodniejsze niż
nad innymi naczyniami.

Pozdrawiam,
Marta

1. Data: 2004-10-27 17:21:48

Od: "mechata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sposób ta druga komora jest pusta i zmywanie jest o wiele wygodniejsze niż

nic dodać nic ująć!
m.

1. Data: 2004-10-27 18:03:45

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mechata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> nic dodać nic ująć!

piszcie piszcie - pokaze potem calosc mezowi-uparciuchowi:)))))

1. Data: 2004-10-27 18:10:38

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
> Użytkownik "mechata" <m...@o...pl>

Naprawdę?

> piszcie piszcie - pokaze potem calosc mezowi-uparciuchowi:)))))

Bywają i 3-komorowe i te są najlepsze a do tego bateria z prysznicem.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-10-27 18:16:29

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Bywają i 3-komorowe i te są najlepsze a do tego bateria z prysznicem.

ja takich nie potrzebuje. 2 komory wystarczaja mi w zupelnosci.

1. Data: 2004-10-27 19:47:08

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cloich$1aif$1@mamut.aster.pl...
> [...]
warzywa,
> a drugi jest wolny do umycia rak czy czegos innego...

Ja mam niestety 1-komorowy, bo myślałam, że starczy. W związku z tym zlew
jest prawie non stop zajęty, bo niewiele trzeba, żeby go zająć i wciąż
brakuje mi "spokojnego" miejsca do umycia warzyw, odcedzenia ziemniaków itd.
itp. Polecam 2-komorowy, już teraz na pewno bym się na taki zdecydowała.
Ewa

1. Data: 2004-10-28 05:36:28

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itd.
> itp. Polecam 2-komorowy, już teraz na pewno bym się na taki zdecydowała.

ja również mam jednokomorowy, ale z braku miejsca. Aż tak strasznie nie
nażekam, ale kiedyś jak będę zmianiała mieszkanie napewno kupię dwukomorowy
i to jeszcze taki ci miele jedzenie, to napewno usprawnia pracę w kuchni

--
rene
gg 4289772

"Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
przez to bardziej niebezpieczne"
Zofia Arnould

tarta z brokułami
jaka patelnia najlepsza